بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

انتقاد صریح مهاجری از اصلاح طلبان: بعضی از شماها که الان زنبیل به دست، آمده اید توی صف، تا حالا کجا بودید؟!

اگر ظریف با همه آبرویش وسط میدان نبود، کلاه شما پشم داشت؟ /نقش آذری جهرمی را یادتان رفته؟/آخر این راه گورستان است!

انتقاد صریح مهاجری از اصلاح طلبان: بعضی از شماها که الان زنبیل به دست، آمده اید توی صف، تا حالا کجا بودید؟!
تین نیوز

فعال اصولگرا در یاددشاتی نوشت: می شناسم چهره هایی از اصلاح طلبان را که الان برای وزیر و معاون رئیس جمهور شدن قند توی دلشان آب می شود اما حداقل در سه سال گذشته یک کلام حرف نزده اند. بعضی شان گفته اند حرف نزدن من به صلاح نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

اصولگرایان، بالاغیرتا این مطلب را نخوانند!

اصلاح طلبان محترم! مبارکتان باشد پیروزی آقای پزشکیان. او انصافا آدم وارسته و شایسته ای است. ما اصولگراها حسودی مان می شود به او. نهج البلاغه را حتی از سیدرضی بیشتر می خواند؛ ساده زیستی اش لنگه ندارد در میان شما اصلاح طلبها و مااصولگراها. ادبیاتش به مردم کف خیابان و جامعه نزدیکتر است از همه بزرگان دو جناح. صداقتش حرف ندارد. تواضعش و مردمی بودنش آنقدر ملیح است که دل آدم غنج می رود. ویژگی های خوب باز هم دارد اما همه اینها چه دخلی به شماها دارد؟!

بعضی از شماها که الان زنبیل به دست، آمده اید توی صف، تا حالا کجا بودید؟ اصلا چه نسبتی با دکتر مسعود دارید؟ مگر خیلی از شماها تا صبح روز انتخابات، تنور تحریم را روشن نگه نداشته بودید؟ خداوکیلی چندنفرتان جنس پزشکیان را اصلاح طلب می دانستید؟ و یا اگر می دانستید چندنفرتان پای او ایستادید؟

کی به شما گفته که او را شماها رئیس جمهور کرده اید؟ در انتخابات، کاندیداهایی آمده بودند که بعضی هاشان آنقدر چندش بودند که مردم برای دفع شر آنها به پزشکیان رای دادند. این رای مال پزشکیان بود نه شماها.

می خواهید پز بدهید بدهید اما اگر محمدجواد ظریف با همه آبرویش وسط میدان نبود، کلاه شما پشم داشت؟ نقش آذری جهرمی را هم لابد یادتان رفته. کدامیک از این دونفر اصلاح طلبند؟ عضو کدام تشکیلات شما بوده اند؟ اصلا مگر شما جز چندتا مغازه ورشکسته که فقط اسمهای دهان پرکن دارد، چیز دیگری هم داشتید و دارید؟

چه خبرتان شده؟ فکر کرده اید انقلاب دیگری رخ داده و سال۵۷تکرار شده؟ یا گمان می کنید بر توسن نادرشاه نشسته اید و هند را فتح کرده اید؟ نه عزیزان. پیاده شوید و با هم راه برویم. این جامعه و این مردم اگر ببینند با آنها خوب تا نمی کنید رای شان را پس می گیرند. یقینا اگر سعید جلیلی به هردلیلی رئیس جمهور می شد مردم آنقدر افسرده و مایوس می شدند که در انتخابات بعدی، باید تک تک خانه ها را در می زدیم و با من بمیرم تو بمیری، التماس می کردیم بیایید رای بدهید. با این روش که شما پیش گرفته اید، راه امید را دارید می بندید.

جامعه اگر خسته و نومید نبود این همه غایب انتخابات نداشت. همین ۵۰درصد هم بخش بزرگش به این دلیل آمد که فاجعه تفکر جلیلی نیاید و گرنه ربطی به اصلاح طلبان نداشت. برای بزرگان این جریان قطعا و قلبا احترام قائلم اما اگر این دوره حنای شان کمی رنگ گرفت بخاطر گروهها و چهره های اصلاح طلبی که اکنون کاسب شده اند نبود.

می شناسم چهره هایی از اصلاح طلبان را که الان برای وزیر و معاون رئیس جمهور شدن قند توی دلشان آب می شود اما حداقل در سه سال گذشته یک کلام حرف نزده اند. بعضی شان گفته اند حرف نزدن من به صلاح نیست. در واقع همیشه جنت مکان و خلدآشیان زیسته اند و حالا سربرآورده اند که حاجی انا شریک، سهم من کو؟چرا من عضو ارشد کابینه نباشم؟

برادران و خواهران اصلاح طلب! شما امروز را می بینید و فردا جلوی چشمتان نیست. مو را می بینید و پیچش مو را ، نه. بعضی از شماها واقعا دنبال سهم از کیک قدرت نیستند اما گوشه ای نشسته وحرص می خورند و در عین حال می ترسند انتقادشان از فلان روش و منش اصلاح طلبی یا بهمان چهره جناحشان به تریج قبای کسی برنخورد.

اگر با همین دست فرمان پیش بروید چندصباح دیگر هیچ نیازی نیست که اصولگرایان به شما و دولت چهاردهم بتازند. خودتان در صف اول شمشیر خواهید زد.

این راه که شما می روید قبلا ، هم توسط خودتان و هم توسط مااصولگراها طی شده. این راه ، آخرش ترکستان نیست، گورستان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.