بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تکمیل عملیات زیرسازی طرح راه آهن شرق کشور در محدوده خراسان جنوبی

زیرسازی طرح تکمیل راه آهن زاهدان بیرجند مشهد در قطعات مربوط به خراسان جنوبی طی دو سال به اتمام رسید.

تکمیل عملیات زیرسازی طرح راه آهن شرق کشور در محدوده خراسان جنوبی
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرسازی طرح تکمیل راه آهن زاهدان بیرجند مشهد در قطعات مربوط به خراسان جنوبی طی دو سال به اتمام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا عباس زاده با اعلام این خبر گفت: این طرح جزو فعال ترین طرح های عمرانی کشور است و بلافاصله روسازی آن انجام می شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه منابع به حساب پیمانکاران واریز و یک فضای رقابتی برای انجام کار بین آنان شکل گرفته که این خود سبب تسریع در روند انجام آن می شود، گفت: مطالعات و عملیات اجرایی طرح راه آهن زاهدان بیرجند مشهد در دولت شهید رئیسی برای تکمیل کریدور جنوب به شمال به طور جدی آغاز شد و تمام قطعات این طرح که ۴۳۳ قطعه است فعال هستند. 

وی گفت: ۱۴ قطعه از این طرح در استان است که مطالعات این قطعات و واگذاری آن به پیمانکاران انجام شده و با پیگیری شهید رئیسی و استجازه رهبر اعتبارات آن از محل تهاتر نفتی تأمین و مشکلی در تامین ارتباط آن نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای زیرسازی این ۱۴ قطعه در استان ۱۸ هزار میلیارد تومان در گام اول قرارداد بسته شده و طرح در حال اجرا است.

وی به انتقال آب به استان اشاره کرد و گفت: انتقال آب دریای عمان با بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان برآورد اولیه برای استان و بیش از ۳۵۰ کیلومتر خط انشعابی تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.