بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ لیست اسامی کارگران فوت شده در حادثه طبس اعلام شد/ جسد دو نفر دیگر خارج شد+جزییات

لیست کارگران فوت شده در حادثه طبس تا ساعت ۱۹ یکشنبه اعلام شد.

لیست اسامی کارگران فوت شده در حادثه طبس اعلام شد/ جسد دو نفر دیگر خارج شد+جزییات
تین نیوز |

لیست کارگران فوت شده در حادثه طبس تا ساعت ۱۹ یکشنبه اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، تا ساعت ۱۹ شب _یکشنبه یکم مهر_ لیست افراد فوت شده در حادثه معدن زغال سنگ طبس به شرح ذیل است:

امیر علی خسروی متولد ۶۹ از بیرجند، احمد مختاری متولد ۵۵ از طبس، علی نادریان متولد ۶۵ از طبس، غلامرضا رمضانی ۵۴ از بیرجند، محمد سنجری متولد ۶۹ از بیرجند، حسن مصطفوی متولد ۵۶ از کاشمر، احمد جغتایی متولد ۵۸ از سبزوار، جواد صحراگرد متولد ۶۴ از فردوس، عباس بهمدی متولد ۵۸ از بیرجند، رضا خیری متولد ۶۴ از کاشمر، مجتبی جبله متولد ۷۳ از سبزوار، سید ابراهیم حسینی کاشی دار متولد ۵۹ از مینودشت، علی مهری متولد ۶۴ از گرگان، محمد مرادی متولد ۶۳ از کاشمر، ولی الله اسماعیلی متولد ۶۶ از طبس، جواد باعثی متولد ۷۸ از سبزوار، جواد طوسی متولد ۶۱ از مینودشت، قربان رفیعی قله زو متولد ۵۳ از کلات نادر، حسین نوری خلیل آباد متولد ۵۱ از کاشمر، سید منصور حسینی متولد ۹ از مینودشت، محسن سرگزی ۶۶ از زابل، محمود کوهی متولد ۵۷ از مینودشت، اصغر فاطمی متولد ۷۲ از طبس، حسن تمیوری متولد ۶۲ از کاشمر، محمود سارانی متولد ۵۶ از گنبدکاووس، براتعلی غریب متولد ۶۰ از آزادشهر، مصطفی فشانجردی متولد ۶۶ از سبزوار، حسن ریواده متولد ۶۳ سبزوار، رمضانعلی داوری قله زو متولد ۴۹ از کلات، حسن توکلی متولد ۷۱ از طبس، محمد جواد قاسمی متولد ۷۶.

لیست اسامی کارگران فوت شده در حادثه طبس

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تاکنون خانواده ۲۸ متوفی حادثه معدن طبس در محل حاضر شده و اجساد عزیزانشان را شناسایی و تایید کرده و جواز دفن و جسد را تحویل گرفته اند.

محمدعلی توکلی افزود: در مجموع تا این لحظه ۳۱ جسد به پزشکی قانونی استان منتقل شده که تمامی جسدها مورد معاینه قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: از اتمامی اجساد حادثه معدن طبس عکسبرداری انجام شده، همچنین شرح خدمات این متوفیان ثبت و علت فوت آنها نیز به تایید پزشکی قانونی رسیده است.

وی با اشاره به سه جسد باقی مانده این حادثه اظهار کرد: هنوز یک جسد شناسایی نشده و پیکر ۲ جسد دیگر نیز به دلیل دوری خانواده ها از استان، شناسایی، تایید و تحویل داده نشده است.

وی تصریح کرد: کارگران فوت شده در حادثه معدن طبس از چهار استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان و خراسان جنوبی بودند.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه معدن طبس یادآور شد: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی در معادن شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح استان یا کشور نباشیم.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید

    ایران تسلیت