بازدید سایت : ۵۴۸۶۹

◄ ضرورت اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند از سمت پلیس راه برای مردم این منطقه ضروری است.

ضرورت اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند
تین نیوز |

بیرجند| معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند از سمت پلیس راه را برای مردم این منطقه ضروری دانست و گفت: این مهم را می توان با احداث یک زیرگذر عملیاتی کرد.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا عباس زاده در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: راه های اتصال مهرشهر، منظریه و حسین آباد باقران در دستور کار شورای ترافیک خراسان جنوبی قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح‌ های ترافیکی در برخی نقاط شهری یا حاشیه شهرها با توجه به بارگذاری جمعیت ضروری است اما دسترسی ایمن مردم به معابر در اولویت قرار دارد.

عباس زاده با اشاره به درخواست‌ های مردمی و بررسی‌ های کمیته فنی، تعریض معبر و اصلاح هندسی بلوار سجاد در شهر بیرجند را نیز حائز اهمیت برشمرد و گفت: با تصویب این طرح در شورای هماهنگی ترافیک به حل برخی مشکلات فعلی می‌توانیم امیدوار باشیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی به درخواست مردمی برای ایجاد یک راه دسترسی از روستای منظریه و رقویی به بلوار پیامبر اعظم (ص) بیرجند اشاره کرد و افزود: تردد مردم منطقه حسین آباد برای ورود به این بلوار باید از سمت میدان سراب به صورت ایمن مدیریت شود.

عباس زاده تصریح کرد: دو جاده خاکی غیر رسمی هم در این منطقه مورد استفاده مردم است که با حذف یک راه، مسیر دیگری را می‌توان رسمیت بخشید ولی باید استانداردسازی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بلوار پیامبر اعظم بیرجند جزو نقاط پرحادثه شهری است، افزود: دسترسی ها به این معبر را باید هدفمند و ایمن کنیم.

عباس زاده بیان داشت: ارتقای سطح ایمنی این محور و مدیریت رفتار ترافیکی میدان سراب در تصویب طرح جدید باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی احداث بلوار در محدوده حسین آباد و رقویی با توجه به آینده جمعیتی ضروری است، افزود: افزایش عرض راه روستایی و ارتقای آن می‌تواند مشکل مردم را مرتفع کند.

وی با اشاره به احداث یک تالار پذیرایی در این‌ منطقه و ضرورت تعیین تکلیف پارکینگ توسط این مجموعه اظهار داشت: موضوع تردد مهمانان تالار از طریق راه دسترسی ایمن ضروری است که با توجه به مطلوب نبودن راه دسترسی فعلی باید حل شود.

گفتنی است؛ اجرای طرح بلوار صدمتری شهر اسلامیه حدفاصل شهر اسلامیه و جبل النور، طرح اتصال دوم مهرشهر با ایجاد یک زیرگذر به سمت مهرشهر در مجاورت پلیس راه و تعریض معبر و اصلاح هندسی بلوار سجاد حدفاصل خیابان شاهد و خیابان بهشتی بیرجند در این جلسه به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.