بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

سرویس دهی مستمر ۱۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به زائران اربعین

امسال وزارت کشور در حوزه حمل و نقل، خدمات رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) ور مرز چذابه را به سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد سپرده است.

سرویس دهی مستمر ۱۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به زائران اربعین
تین نیوز

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در بازدید از روند خدمات رسانی ۱۲۵ دستگاه اتوبوس کاروان خدام الحسین (ع) مستقر در مرز چذابه گفت: امسال وزارت کشور در حوزه حمل ونقل، خدمات رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) در مرز چذابه را به سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد سپرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، پوریا محمدیان یزدی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد ۱۲۵ دستگاه اتوبوس به همراه بیش از ۴۰۰ اتوبوسران و نیروی فنی و پشتیبانی به مرز چذابه اعزام و اکنون خدمات رسانی به زائران پیاده اربعین دراین محدوده را بر عهده دارند.

محمدیان یزدی تصریح کرد: طبق آماری که از سوی استانداری خوزستان اعلام شده تاکنون بیش از ۱۸۰ هزارنفر از زائران پیاده از مرز چذابه جهت پیاده روی اربعین به سمت کربلا و نجف تردد داشته اند که جابه جایی بخش زیادی از این عزیزان توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد به صورت رایگان انجام شده است.

وی در بازدید از روند خدمات رسانی ۱۲۵ دستگاه اتوبوس کاروان خدام الحسین (ع) مستقر در مرز چذابه گفت: امسال وزارت کشور در حوزه حمل ونقل، خدمات رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) ور مرز چذابه را به سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد سپرده است

محمدیان یزدی اظهار داشت: ستاد مرکزی اربعین و استانداری خوزستان خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد را بسیار خوب ارزیابی کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.