بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

بررسی دلایل عملکرد VLDهای خط ۲ شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد

شرکت آلوکاست، پیشرو در صنعت برقی سازی خطوط ریلی، اخیراً موفق به بررسی دلایل عملکرد VLDهای خط ۲ شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد شده است.

بررسی دلایل عملکرد VLDهای خط ۲ شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد
تین نیوز |

شرکت آلوکاست، پیشرو در صنعت برقی سازی خطوط ریلی، اخیراً موفق به بررسی دلایل عملکرد VLDهای خط ۲ شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، این پروژه، که شامل شبیه سازی، اندازه گیری و تحلیل دقیق داده ها می شود، با هدف ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی سیستم های حمل و نقل شهری طراحی شده است.

آلوکاست، با تکیه بر تجربه خود در اجرای پروژه های پیچیده و فنی، توانسته است در مناقصه ای رقابتی، برنده شود و این فرصت را به دست آورد.

پروپوزال ارائه شده از سوی آلوکاست، که نشان دهنده تعهد به نوآوری و دقت علمی است، مورد تحسین کمیته داوران قرار گرفته و به عنوان برترین پیشنهاد انتخاب شده است.

این پروژه که به عنوان یک کار پژوهشی جامع شناخته می شود، نیازمند تخصص های متعددی از جمله مهندسی برق، کامپیوتر و آمار است.

آلوکاست قصد دارد با استفاده از آخرین فناوری های شبیه سازی و تجزیه و تحلیل داده ها، و تکیه به دانش متخصصان داخلی به علت یابی دقیق مشکلات موجود بپردازد و با ارائه راهکارهای عملی، به بهبود قابل توجهی در سیستم VLD خط ۲ دست یابد.

این موفقیت، نشان دهنده تعهد آلوکاست به پیشبرد بومی دانش فنی و بهبود زیرساخت های حیاتی است و انتظار می رود که نتایج این پژوهش، تأثیر مثبتی بر کیفیت خدمات قطار شهری مشهد داشته باشد.

 همچنین این اقدام، می تواند به عنوان الگویی برای سایر شهرها و پروژه های مشابه عمل کند و نشان دهد که چگونه تحقیق و توسعه می تواند به حل مشکلات عملی و بهبود زندگی شهری کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.