بازدید سایت : ۳۲۷۴۳
رانندگان احتیاط کنند:

کلیه محورهای خراسان شمالی تمام ابری

کلیه محورهای خراسان شمالی تمام ابری

تین نیوز | مدیر راهداری خراسان شمالی با توجه به ابری بودن کلیه محورهای استان و شدت فعالیت سامانه بارشی از امروز بعد ازظهر از رانندگان خواست نکات ایمنی را هنگام تردد در محورها رعایت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون کلیه محورهای استان تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران و ارتفاعات پوشیده از مه غلیظ است.

وی با اشاره به  پیش بینی سازمان هواشناسی، خاطرنشان کرد: شدت فعالیت سامانه بارشی فعال از امروز بعداز ظهر تا فردا شب در استان می باشد که همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد رگبار تگرگ و مه غلیظ پیش بینی می گردد، بنابراین در برخی مناطق از استان وقوع سیلاب، آبگرفتگی معابر و همچنین اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نیست.

یکشنبه با ورود توده هوای سرد در برخی مناطق از استان بارش باران و اواخر وقت ارتفاعات احتمال بارش باران و برف خواهیم داشت، روند کاهش دمای هوا از فردا آغاز و تا سه شنبه صبح ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامی محورها آماده خدمات رسانی  به رانندگان و مسافران هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های 05832261000مرکز مدیریت راههای استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.