بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بیانیه داد:

سایپا تغییر موتور محصولات مشترک خود را تکذیب کرد

مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور محصول ساندرو یا هر محصول مشترک دیگری ندارد.

سایپا تغییر موتور محصولات مشترک خود را تکذیب کرد
تین نیوز |
در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها به گفته‌های یک مدرس از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد کرده و از قول ایشان اعلام کرده‌اند، قرار است موتور EF7 روی خودروهای تندر90 و ساندرو هم نصب شود. 
مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور محصول ساندرو یا هر محصول مشترک دیگری ندارد. این مرکز در بیانیه خود، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده در رسانه‌ها، از مدرسان شرکت های دیگر فعال در صنعت خودرو خواسته است برنامه‌ها یا تخیلات خود را به شرکت‌های دیگر از جمله گروه خودروسازی سایپا تعمیم ندهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپانیوز، مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در این بیانیه آورده است: در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها به گفته‌های یک مدرس از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد کرده و از قول ایشان اعلام کرده‌اند، قرار است موتور EF7 روی خودروهای تندر90 و ساندرو هم نصب شود. مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا به نمایندگی از این گروه خودروسازی با اعلام اینکه هیچ برنامه‌ای برای استفاده از این موتور یا هر موتور دیگری روی محصول ساندرو ندارد، ذکر موارد زیر را ضروری می داند:

۱- مشخص نیست که یک مدرس در شرکت خدمات پس از فروش چگونه به خود اجازه می‌دهد در خصوص برنامه‌های تولیدی و فنی یک شرکت خودروسازی دیگر اظهارنظر کرده و چنین موضوع کذب و غیر­کارشناسانه‌ای را مطرح کند.

۲- این احتمال وجود دارد که شرکت متبوع مدرس یاد شده، چنین ذهنیت و برنامه‌ای را در خصوص محصولات تولیدی خود داشته باشد اما کمترین که از این مدرس و همکاران وی انتظار می‌رود این است که برنامه‌های خود را به شرکت‌های دیگر خودروسازی تعمیم ندهند.

۳- تولید محصول ساندرو و تندر90 در گروه خودروسازی سایپا به دلیل ترک ایران از سوی شرکت فرانسوی رنو و عدم عمل کردن این شرکت به تعهداتش متوقف شده و سایپا نیز با صرف هزینه‌های قابل توجه، برای تامین منافع مشتریان محترم، طرح های تبدیلی محصولات پیش فروش شده را اجرا کرده و نتایج این بدعهدی را کنترل کرده است. از این رو، طرح چنین موضوعات غیراجرایی و غیرکارشناسانه‌ای موجب تشویش اذهان خریداران محترم خودرو در کشور می شود.

۴- از رسانه‌های محترم نیز انتظار می‌رود نگاه تخصصی و راهبردی خود را در تمامی حوزه‌ها حفظ کرده و صرفا براساس تخیلات افرادی که مسئولیت سخنان خود را قبول نداشته و حاضر به معرفی خود نیز نیستند، چنین مباحثی را اشاعه ندهند.

مرکز تحقیقات و نوآوری گروه خودروسازی سایپا در پایان ضمن استقبال از مشارکت و همفکری متخصصان، پژوهشگران، نخبگان و شرکت های دانش بنیان در پیشبرد و توسعه صنعت خودرو، صبوری؛ همدلی و همراهی مشتریان و مردم شریف ایران را در این شرایط سخت و پرچالش نبرد اقتصادی، ارج می‌نهد و می‌کوشد تمام توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار بندد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.