نوبت دهی برخط گامی در مسیر کاهش زمان انتظار دریافت معاینه فنی
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: شهروندان می توانند با استفاده از سیستم نوبت دهی برخط زمان انتظار خود برای دریافت خدمات را کاهش دهند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: شهروندان می توانند با استفاده از سیستم نوبت دهی برخط زمان انتظار خود برای دریافت خدمات را کاهش دهند.
به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در تشریح آخرین وضعیت تعداد مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی خودرو ها با اشاره به این نکته که در حال حاضر نزدیک به ۷ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند، گفت: میزان مراجعه شهروندان به برخی از مراکز معاینه فنی بیشتر از سایر مراکز است اما باید تاکید کنم در مراکز پر مراجعه نیز ساعت انتظار دریافت خدمات کمتر از یک ساعت و نیم است.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تاکید بر این نکته که شهروندان می توانند با استفاده از سامانه نوبت دهی بر خط مدت زمان انتظار خود برای دریافت خدمات را به کمترین میزان برسانند افزود: در کنار استفاده از سامانه نوبت دهی برخط ،شهروندان می توانند با مراجعه به مراکزی مانند چمران، شقایق و الغدیر (مراکز جنوب تهران) در کمترین زمان ممکن خدمات مربوط به خودرو خود را دریافت کنند.
مقدم در پاسخ به این سوال که نوبت دهی بر خط در کدام یک از مراکز معاینه فنی امکان پذیر است، گفت: استفاده از سرویس نوبت دهی بر خط در مراکزی چون بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، آبشناسان، چمران و دماوند برای شهروندان امکان پذیر است و تاکید من این است که برای مدیریت هرچه بهتر زمان شهروندان پیش از مراجعه به مراکز معاینه فنی از سرویس نوبت دهی بر خط استفاده کنند.
او با تاکید به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا در مراکز معاینه فنی گفت: ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای هر خودرو از سوی کارکنان، اجرای فاصله گذاری در محلهای استقرار شهروندان و ارسال پیامک آموزشی و آگاهی بخشی به شهروندان از جمله اقدام هایی است که برای حفظ سلامت مراجعان و کارکنان به شکل جدی دنبال می شود.