بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

فروش فوری تریلی پرقدرت چینی با قیمت قطعی و تحویل 7 روزه از امروز+ جزئیات

یک شرکت کامیون ساز داخلی از امروز دوشنبه 1 مردادماه 1403 تریلی های پرقدرت چینی را با شرایط فروش فوری و تحویل 7 روزه به معرض فروش گذاشته است.

فروش فوری تریلی پرقدرت چینی با قیمت قطعی و تحویل 7 روزه  از امروز+ جزئیات
تین نیوز

یک شرکت کامیون ساز داخلی از امروز دوشنبه 1 مردادماه 1403 تریلی های پرقدرت چینی را با شرایط فروش فوری و تحویل 7 روزه به معرض فروش گذاشته است.

کامیون سازان داخلی در حالی اقدام به فروش تابستانه محصولات خود کرده اند که بازارها در التهاب معرفی کابینه و کاهش احتمالی نرخ ارز به سر می برد.

متقاضیان خرید تریلی و کامیون نیز در حالی بخشنامه های فروش شرکت های داخلی را بررسی می کنند که نیم نگاهی نیز به تحولات بازار ارز دارند چرا که بخشی از قیمت های کنونی کامیون و تریلی در بازار قطعا تحت تاثیر تورم دلار قرار دارد. در این شرایط شرکت سایپا دیزل از امروز طرح فروش فوری خود را آغاز کرده است.

تریلی هایی که در این طرح به فروش می رسد از مدل آرتا KX۵۲۰ ۴*۲ است. تعداد این تریلی ها محدود است و ثبت نام از دوشنبه 1 مرداد 1403 آغاز شده و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

قدرت بالای موتور، مراکز خدمات پس از فروش فراوان، اتاق راننده جادار و با کیفیت قابل قبول، امکانات رفاهی و ایمنی مطلوب از مزایای این تریلی به شمار می رود. 

قیمت قطعی این خودروها از سوی شرکت سایپا دیزل 6 میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان تعیین شده که باید در زمان ثبت نام به حساب شرکت واریز شود.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپادیزل، طرح یاد شده فاقد سود مشارکت و انصراف بوده و جریمه تاخیر مطابق ضوابط سازمان حمایت از مصرف کننده با نرخ ۲.۵ درصد ماهیانه پرداخت می شود.

با توجه به الزام پلیس راهور امکان تحویل محصول بدون پلاک (کاردکس) وجود ندارد و در زمان تحویل محصول به نام مشتری نهایی فاکتور و پلاک خواهد شد. همچنین ثبت نام به صورت دستی با مراجعه حضوری و ارائه مدارک مشتری به دفتر مرکزی توسط مشتری عام یا کارگزار نمایندگی انجام می شود. رنگ محصول قابل عرضه سفید و اولویت تخصیص شاسی بر اساس زمان واریز وجه است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.