بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

◄ آغاز فروش خودرو سوزوکی فرانکس در ایران + جزئیات

نمایندگی فروش محصولات سوزوکی در ایران از آغاز عرضه خودرو سوزوکی فرانکس با قیمت قطعی خبر داد.

آغاز فروش خودرو سوزوکی فرانکس در ایران + جزئیات
تین نیوز |

خودرو سوزوکی فرانکس یکی دیگر از خودروهای وارداتی است که از طریق ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو به متقاضیان عرضه می شود.

به گزارش تین نیوز، «راسا موتور خاورمیانه» نمایندگی فروش محصولات سوزوکی در ایران از آغاز عرضه خودرو سوزوکی فرانکس با قیمت قطعی خبر داد.

در این طرح فروش خودرو سوزوکی FRONX با قیمت قطعی 17,500,000,000 ریال قابل عرضه خواهد بود. این طرح ویژه افرادی است که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده و بایستی اقدام به تکمیل وجه کنند.

مبلغ پیش پرداخت خرید این خودرو 625 میلیون تومان اعلام شده است و الباقی معادل 1.125 میلیارد تومان خواهد بود و متقاضیان از 8 تا 12 مهر 1403 مهلت دارند تا اقدام به تکمیل وجه نموده و فرایند خرید را کامل کنند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح مادران و خودروهای فرسوده اعلام شد​

پای مجلس به پرونده خودروساز متخلف باز شد!

سود انصراف و مشارکت در این طرح فروش صفر خواهد بود و جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد در صورت تاخیر در تحویل به خریداران پرداخت می شود.

Screenshot 2024-10-02 122415

مشخصات سوزوکی فرانکس

سوزوکی برای این کراس اوور کامپکت خودرو سه تیپ مختلف با تنوع پیشرانه و مشخصات فنی در نظر گرفته است که به طور خلاصه به سه دسته توربو نیمه هیبرید ، تنفس طبیعی نیمه هیبرید و بنزینی توربو تقسیم می شوند. گفتنی است شرکت راسا موتور تصمیم دارد سوزوکی فرانکس را با پیشرانه تنفس طبیعی هیبریدی به بازار ایران عرضه کند.

سوزوکی فرانکس مدل 2023 با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی وارد ایران خواهد شد. موتور 1.5 لیتری سوزوکی فرانکس به همراه موتور الکتریکی 2 کیلو واتی، قادر است نیرویی معادل 101 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

پکیج باتری لیتیون یونی 12 ولتی با قابلیت بازیابی انرژی در هر 2 باتری و فناوری ISG از مشخصه های بارز سیستم هیبریدی در این خودرو است.

طبق اطلاعات درج شده در کاتالوگ رسمی سوزوکی فرانکس که توسط شرکت راسا موتور منتشر شده است، شتاب صفر تا صد این کراس اوور ژاپنی الاصل، 11 ثانیه بوده و سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن 5.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است که همین موضوع باعث می شود سوزوکی فرانکس در رده خودروهای کم مصرف و اقتصادی جای بگیرد. شایان ذکر است سیستم تعلیق در قسمت جلوی این خودرو از نوع مک فرسون مستقل و در قسمت عقب از نوع نیمه مستقل محور پیچشی است. همچنین ترمزها در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و برای چرخ های عقب از نوع کاسه ای است.

سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.