بازدید سایت : ۶۲۹۳۸

◄ فروش قسطی کامیونت چینی با اقساط 48 ماه و پیش پرداخت 3 مرحله ای

یک شرکت تولیدکننده کامیون و کامیونت معتبر اقدام به فروش قسطی کامیونت چینی در دو مدل 6 تن و 10 تن با اقساط 48 ماهه و پیش پرداخت 3 مرحله ای کرده است.

فروش قسطی کامیونت چینی با اقساط 48 ماه و پیش پرداخت 3 مرحله ای
تین نیوز |

یک شرکت تولیدکننده کامیون و کامیونت معتبر اقدام به فروش قسطی کامیونت چینی در دو مدل 6 تن و 10 تن با اقساط 48 ماهه و پیش پرداخت 3 مرحله ای کرده است.

طرح فروش کامیونت چینی به صورت اقساطی تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طرح مذکور برای فروش کامیونت های چینی دایون اجرا می شود که توسط کرمان دیزل در ایران تولید و مونتاژ می شوند.

بنا به اعلام دیزلیران، متقاضیان خرید دایون ۶ تن باید در مرحله اول مبلغ ۳۶۷ میلیون تومان و بیست و پنج روز بعد، در مرحله دوم مبلغ ۳۹۷ میلیون تومان و در مرحله سوم پس از تاییدیه لیزینگ، مبلغ ۳۹۷ میلیون تومان به حساب کرمان دیزل واریز نمایند. مابقی مبلغ را نیز به صورت اقساط ۴۸ ماهه، ماهیانه مبلغ ۴۰.۵۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

شرایط خرید قسطی کامیونت 10 تن دایون

بر اساس این گزارش، متقاضیان خرید دایون ۱۰ تن میبایست در مرحله اول مبلغ ۳۹۹.۰۰۰.۰۰۰ و بیست و پنج روز بعد، در مرحله دوم مبلغ ۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰ و در مرحله سوم پس از تاییدیه لیزینگ، مبلغ ۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰ را واریز نمایند. مابقی مبلغ را نیز به صورت اقساط ۴۸ ماهه، ماهیانه مبلغ ۴۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت کنند. خودروها با مدل ۱۴۰۳ و رنگ سفید عرضه خواهند شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.