بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو آغاز شد

ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو آغاز شد

تین نیوز | معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از آغاز اجرای طرح ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز خودرو در کشور خبر داد و گفت:‌ در این طرح 2 هزار و 450 نمایندگی خودروسازان داخلی و خودروهای وارداتی ارزیابی و رتبه بندی می شود.

سعید تاجیک افزود:‌ در این طرح که با هدف تعیین رتبه نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در سال 93 و به نمایندگی از وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت در حال اجراست نمایندگی و تعمیرگاههای مجاز 39 شرکت داخلی و واردکنندگان خودرو در 380 شهر زیر پوشش قرار دارند.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه دارد، گفت :‌ 50 درصد شاخص رتبه نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز خودور بر اساس رضایت مشتریان و بقیه بر اساس وضع نیروی انسانی ، تجهیزات تعمیرگاهی ،‌ فضای تعمیرگاه و آراستگی نمایندگی ارزیابی می شود .

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران افزود:‌ رتبه نمایندگی ها بر اساس دو گروه سبک و سنگین از رتبه یک ،‌ دو ، ‌سه و مردود اعلام می شود و وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت به تعمیرگاه هایی که رتبه مردود را کسب کرده اند سه ماه فرصت می دهد تا مشکلات را اصلاح کنند که در غیر اینصورت مجوز آنها باطل خواهد شد.

تاجیک گفت:‌ طرح ارزیابی نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز خودرو از سال 85 آغاز شده است و هر سال شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی در این نمایندگی ها بوده ایم.

بگفته وی ، در رتبه بندی سال 92 در شاخص رضایت مشتری چهار شرکت ایران خودرو ،‌پارس خودرو ، مزدا و سایپا بالاترین رتبه شرکت های داخلی را کسب کردند .

تاجیک افزود:‌ در استان های مازندران ، آذربایجان غربی ،‌یزد ، گیلان و چهارمحال و بختیاری هم نمایندگی های خودرو بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کردند .

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همچنین گفت: ‌مشتریان نمایندگی ها و تعمیرگاههای خودرو در سراسر کشور در صورت نارضایتی از خدمات ابتدا از طریق همان شرکت و در صورت رفع نشدن مشکل، مراتب را با وزارت صنعت ، معدن و تجارت درمیان بگذارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.