ون تاکسی ارزان جای خود را به وام 200 میلیونی ارزان داد!
بر اساس اعلام مسئولان سازمان تاکسیرانی طرح جایگزینی ون های فرسوده با سمند سورن پلاس دوگانه سوز با وام 200 میلیونی به رانندگان ون های فرسوده اجرا می شود. این در حالیست که پیش از این سخن از این بود که به جای ون های فرسوده ، ون ارزان قیمت نو به آنها داده شود.
بر اساس اعلام مسئولان سازمان تاکسیرانی طرح جایگزینی ون های فرسوده با سمند سورن پلاس دوگانه سوز با وام 200 میلیونی به رانندگان ون های فرسوده اجرا می شود. این در حالیست که پیش از این سخن از این بود که به جای ون های فرسوده ، ون ارزان قیمت نو به آنها داده شود.
به گزارش تین نیوز، به این ترتیب سازمان تاکسیرانی دیگر جایزگینی ون های ارزان قیمت با ون های فرسوده فعلی را در دستور کار ندارد و به جای آن قرار است وام ارزان قیمت یعنی تسهیلات با کارمزد 8 درصد به رانندگان تاکسی ون های فرسوده پرداخت کند که با این وام خودروی دیگری بخرند.
گزارش پربازدید امروز را بخوانید:
◄ کامیون ولوو FH16 چرا محبوب رانندگان کامیون است؟
امین رهبر مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این باره گفته است: با توجه به قیمت بالای ونهای موجود و عدم امکان پرداخت آن برای تاکسیرانان، این تسهیلات به منظور نوسازی ونهای فرسوده در دستور کار قرار دارد.
رهبر افزود: برای جایگزینی ونهای فرسوده خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که مالکان ونهای فرسوده برای این منظور میتوانند از تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد و اقساط 60 ماهه با 3 ماه تنفس بهرهمند شوند.
وی گفت: تاکسیرانان دارای خودرو ون فرسوده میتوانند با دریافت وام و اسقاط خودرو خود تا قبل از ارائه پیشفاکتورهای جدید از سوی خودروساز با کمترین آورده نقدی ماشین خود را نوسازی کنند. تاکسیرانان متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبتنام میتوانند از ساعت 8 الی 11 به اداره نوسازی سازمان مراجعه کنند.
انتهای پیام
واقعا دولتمردان انصاف رو خوب بجا آوردن بعداز اینهمه سختی واقعا لیاقت ما سمند ونهارو به چهکسایی میخوان بدن که لایق تر از ما باشن دستمریزاد
خوب اینا دروغی بیش نیست اول که این ماشین ها به قیمت ۷۰۰ میلیون خریداری شده نه یک میلیارد و هفتصد بعد هم مگه تاکسی نیست باید هفتاد درصد را دولت بده از هفتصد میلیون که مبلغی کم میمونه که راننده به راحتی میتونه پرداخت کنه ولی خوب از اونجایی که مملکت شده دزد گاه هر گوشه یه جا دزدی میشه اینم یه نمونه است اینا ماشین ها را با پلاک تاکسیرانی گرفتند و به نام خودشون ثبت کردند و در خطوط کم مسافر اتوبوس رانی مشغول به کار کردن در واقع برای هر راننده ماهی هشت میلیون میدن که رو ماشین ۱۳ ساعت کار کنه ولی برای هر ماشین مبلغ ۴۰ تا ۷۰ میلیون بسته به مسیر دریافت می کنند و دو سال بعد که نابود شد ماشین تحویل راننده دربدر میدن
بیخود کرده اگر اصطلاحا اقااای رهبر تونست از مدیریت تاکسیرانی بیاد آبدارچی یا نگهبان درب بشه ،راننده ون هم میتونه ون ده نفره بده سمند اشغالی 4نفره بگیره
دولت وظیفه کوچیکشه وام بده یارانه بده که ون ها نوسازی بشن
سلام خدمت همه زحمت کشان تین نیوز درمورد ونهای فرسوده خیلی مختصر عرض کنم آقای رهبر ازکجا فارغ تحصیل شدن وچه مدرکی گرفتن جای سوال داره!من نمیدانم رو چه استدلال ایشون میگه بیائید
ونهای ۱۰نفره بدیدوخودروی۴نفری بگیریدوبااین تراکم مسافروحجم ترافیک بایک حساب سرانگشتی اگر۶هزارون را ضربدره ۱۰کنید چه حجم از مسافر میشه جابه جاکرد وباهمین تعداد اگرتاکسی سواری۴نفر چقدر عوض اینکه حجم جابه جائی مسافربالاببرند دارند کم می کنند واین یعنی فاجعه
سلام هدف از ورود ون به حمل و نقل درون شهری و تاکسیرانی کاهش ترافیک وصرفه جویی مصرف بنزین بوده و هست افرادی مانند آقای امین رهبر سواد حمل نقل ندارند چگونه میشود صحبت از کاهش ترافیک نمود بعد با خارج کردن ون از گردونه حمل و نقل واضافه کردن حجم ترافیک ومصرف سوخت بیشتر چون همین ونهای موجود کلی از حجم ترافیک را کم کرده با خارج شدن آن باید سه دستگاه سواری جایگزین گردد که هم حجم ترافیک بیشتر میشود وهم مصرف سوخت چه توجیهی برای این کار وجود دارد که مسول نوسازی تاکسیرانی اسرار به این کار دارد بجز استفاده از رانت هفتاد درصد بلاعوض که طبق آیین نامه هوا پاک به ونهای تعلق گرفته والان از این رانت برای خود شرکای پشت پرده و شرکت شاتل سرویس استفاده کرده و میخواهند کنند
به نظر مسولان ون با سورن فرقی نداه کی میاد ماشین ده نفری رو با ماشین چهارنفری عوض می کنه؟؟
واقعا خیلی متاسف هستم که مسولانی مثل شما داریم که هیچی حالتون نیست و مملکت رو به کند کشیدیدبا این مسولیتی که دارید ون رو میدیم سورن آشغال بگیریم . .!!!!!
باسلام
آقای رهبر به نظر من شما به درد تاکسیرانی نمیخوری،استعفا بدید،،
ون بدم سمند بگیرم،،
واقعا که،متأسفم برای شما آقای رهبر،
خوب اگه راست میگی سمند رو بدید به شاتل سرویس،،ببین چیزی گیرت میاد،،بله نمیاد،چیزی گیرت نمیاد،
پس وزیر کشور چی گفت ون می دیم /b>
سلام ...اکثر مسولین در حق تاکسیرانان ظلم واجحافودزدی میکنند در کشورهای دیگر سوبسید به تاکسی ها میدهند وحقشان است بعنوان نمونه در کشورهای خارجی یا همان اروپایی تاکسیدوسال کار میکند .انهم چه تاکسی با چه کیفیت عمر تاکسی ها دو سال وبعد دو سال خودرو را از تاکسیدار میگیرند ویک تاکسی نووجدی. به ایشان تحویل میدهند بدون اینکه پول بدهند یعنی کجانی یعنی مفت چونکه اعتقاد دارند تاکسیران به جامعه خدمت میکند و خدمت رسان است اما در ایران ون تاکسی 70 ملیونی باگهان دو میلیار و خورده ی قیمتش بالا میرود و توقع دارند به ناکسی دار بدهند تا همیشه مدیون باشد وهم وغمش فقط بدنبال پرداخت قسط باشد انهم با سود اما فکر خود وخانواده اش نباشد در کشور سوید یکی از دوستان اعلام کتر تاکسیرانان محترم است و هر دوسال تاکسی انها فرسوده اعلام میکنند وتاکسی نو تمام اتوماتیک و استاندارد بدون اینکه پولی بابت تاکسی بدهند به انها تحویل تحویل میدهند اما در ایران لاستیک ازاد وروغن ازاد و قطعات ازاد اما کرایه شرکت تاکسی تعیین میکند ...به این میگن.....خودتان بگویید ..
تمام مشکلات ومصیبت مملکت از مدیران نالایق .نادان و بیخبر وبی اطلاع از همه چیز ..وهرچه بگوید و حرف بزند از روی ندانستن است و یا باند بازی و وتیله خورداست وفقط بفکر خودش ومنافع خود است