ضرورت ایجاد انگیزه بین تاکسیران و مسافران برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک کرایه
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران بر ضرورت ایجاد انگیزه بین تاکسیران و مسافران برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک کرایه تأکید کرد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران بر ضرورت ایجاد انگیزه بین تاکسیران و مسافران برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک کرایه تأکید کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی به منظور آشنایی با دستاوردها و زیرساخت های سازمان تاکسیرانی در زمینه استفاده از سامانه های هوشمند، از سرویس رصد خانه مجازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه این سازمان یکی از سازمان های پیشرو در بکارگیری سامانه های هوشمند به منظور شناسایی و رصد فعالیت های حوزه حمل و نقل به ویژه تاکسی و امکان تعامل بین مودهای حمل و نقلی است، بر بروزرسانی زیرساخت های سازمان در زمینه استفاده از سامانه های هوشمند تصمیم گیری، تاکسی های اینترنتی، الکترونیکی کردن منابع و عملکرد سازمان تاکسیرانی در سامانه جامع مدیریت هوشمند تاکید کرد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران به اهمیت هوشمند سازی فرآیندها و فعالیت های سازمان تاکسیرانی به ویژه در حوزه های نظارتی، رصد تقاضای سفر، اعزام هوشمند ناوگان، مدیریت مصرف سوخت یارانه ای، شناسایی خلاء های حمل و نقل و تاکسی های غیر فعال و نیز ایجاد انگیزه بین تاکسیران و مسافران برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک کرایه در اپلیکیشن شهرزاد اشاره کرد و افزود: در آینده ای نزدیک، برای هم افزایی بیشتر این موضوع با همکاری «سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری» مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.
در ادامه بیات، معاون هوشمندسازی و کسب وکارهای نوین سازمان ضمن تشریح فعالیت اداره سامانه های هوشمند، گزارشی از اجرای پروژه های هوشمندسازی این مرکز تحت نظارت سازمان ارائه داد.