بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
معاون اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر خبر داد:

◄ قدردانی از تلاش های علمی سه کاپیتان مامور شرکت کشتیرانی در سازمان بنادر

اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی طی مراسمی از خدمات ۱۵ ساله سه کاپیتان باتجربه مامور شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در این سازمان قدردانی کرد.

قدردانی از تلاش های علمی سه کاپیتان مامور شرکت کشتیرانی در سازمان بنادر
تین نیوز

 معاون اداره‌کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی، تجربیات و تخصص ماموران شرکت کشیترانی در سازمان بنادر را طی ۱۵ سال گذشته در ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور موثر دانست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی در این مراسم که روسای ادارات آزمون و استانداردهای دریانوردان و کارشناسان اداره‌کل امور دریانوردان حضور داشتند، گفت: سازمان بنادرودریانوردی به عنوان تنها مرجع دریایی کشور مجاز به تصویب استانداردهای آموزشی (بر اساس کنوانسیون STCW)، صدور مجوز به موسسات و دانشگاه‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزش دریانوردی، برگزاری آزمون‌های شایستگی و صدور اسناد دریانوردی در کشور است.

معاون اداره‌کل امور دریانوردان هم‌چنین نقش سازمان بنادرودریانوردی را در تربیت دریانوردان و ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور بسیار حائز اهمیت خواند.

بر اساس این گزارش، کاپیتان سوادکوهی، کاپیتان فرهنگی و کاپیتان علیپور طی یک دهه و نیم گذشته با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و آزمون‌های شایستگی مطابق با کنوانسیون STCW، سهم بسزایی در رشد و ارتقای مهارتی دریانوردان داشته اند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.