بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر

بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر
تین نیوز

محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حکمی علیرضا قاسمی را به سمت «بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات» این سازمان منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بخشی از حکم انتصاب علیرضا قاسمی بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی؛ نظارت بر اجرای صحیح مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، نظارت بر فعالیت و عملکرد بازرسان بنادر، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و پاسخگویی به آنان و استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی به مراجعین، را از مهمترین انتظارات خود از وی به عنوان بازوی نظارتی مدیرعامل  برشمرده است.

علیرضا قاسمی ، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی دارای کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و سابقه ۱۵ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی را دارد .

علیرضا قاسمی پیش از این معاون اداره کل حراست سازمان بنادر بوده است . فعالیت در وزارت برنامه و بودجه سابق و زیر مجموعه های وزارت جهاد سازندگی  از دیگر سوابق قبلی وی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.