بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

پیگیر مشکلات کامیون داران در رابطه با لاستیک و قطعات یدکی هستیم

دغاغله گفت: امسال مشکلات کامیون ها از جمله لاستیک، قطعات یدکی و روغن را که مهم ترین دغدغه رانندگان است، پیگیری می کنیم.

تین نیوز |

غلام حسین دغاغله مدیر کل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به خروج کامیون های کالاهای اساسی از بنادر کشور گفت: از بندر چابهار در ایام عادی روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ کامیون خارج می شد، اما در این ایام (شیوع کرونا) میزان خروجی کامیون های حامل کالاهای اساسی به ۳۸۰ تا ۴۰۰ کامیون در طول روز رسیده است. بنابراین ما در این ایام توانسته ایم از ظرفیت های بندر چابهار در جهت حمل کالاهای اساسی استفاده کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، او تاکید کرد:کمیته ای متشکل از انجمن های صنفی رانندگان شرکت های حمل ونقلی، کارشناسان حوزه حمل ونقلی و همچنین معاونت سازمان راهداری به صورت مستمر برگزار می شود، در این جلسات سعی شده است تا مشکلات مربوط به کامیون داران به صورت مرتب بررسی شود و برای رفع آن ها اقدامات لازم در دستور کار قرار بگیرد.

معاون دفتر حمل و نقل سازمان راهداری با اشاره به اینکه در این ایام برای حمل کالاهای اساسی توسط رانندگان، اقدامات تشویقی از جمله ارائه سوخت، تخصیص لاستیک و قطعات یدکی را در نظر گرفته ایم و این اقدام و مزایا برای رانندگان ادامه خواهد داشت، افزود: برای رفع دغدغه رانندگان همواره اقداماتی از سوی سازمان راهداری انجام می شود و طبق دستور رئیس سازمان راهداری هم این اقدامات به صورت مستمر پیگیری می شود، اما باید واقعیت را در نظر بگیریم که کشور در شرایط تحریم قرار دارد و ممکن است نتوانیم برخی از کالا ها و یا قطعات را به صورت مستمر در اختیار رانندگان قرار دهیم.

دغاغله تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص کشور و همچنین تحریم های فلج کننده در سال های گذشته بسیاری از رانندگان با مشکل قطعات یدکی، لاستیک و روغن روبه رو شدند به طوری که قیمت آن ها در سال گذشته چندین برابر افزایش یافت، اما ما توانستیم با مدیریت صحیح و همچنین برنامه ریزی های دقیق این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه رانندگان سرمایه های کشور به شمار می روند تاکید کرد: سال گذشته رانندگان در حوزه لوازم یدکی با مشکل روبه رو بودند که ما با پیگیری به موقع توانستیم اعتماد رانندگان را جلب کنیم، اما امسال هم قول می دهیم دغدغه و مشکلات رانندگان را پیگیری و آن ها را رفع کنیم؛ چرا که رانندگان در این شرایط با حضوری قدرتمند و پیگیر توانستند گام بلندی در رابطه با حمل کالا های اساسی بردارند.

مدیر کل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: همواره رفع مشکل رانندگان در حوزه حمل بار و مسافر مهم ترین اولویت ما به شمار می رود که در این خصوص اقدامات قابل توجهی را  در دستور کار قرار داده ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرشید گیلکی پاسخ

    لاستیک یکی از بزرگترین مشکلات ما کامیون داران شده گرانی قطعه وروغن رو هم باید در نظر گرفت لطفاً از نظر لاستیک دولت به رانندگان کمک کند وگرانی بیمه رانندگی که سختی کار ندارد