نشست هماهنگی و بررسی خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در نوروز ۱۴۰۳
نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مالکان و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی استان فارس و به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی و کاربران جاده ای در ایام نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور بهبود و ارتقای ارایه خدمات به کاربران جاده ای در ایام نوروز، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در چند فاز بازدید و وضعیت نمازخانه ها، راه های دسترسی، فضاسازی و سرویس های بهداشتی آن ها بررسی و رصد می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن عمادی در نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نوروزی ۱۴۰۳، ادامه داد: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای احداث شده و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز، در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی دارد.
عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر اینکه مجتمع ها در کاهش تصادفات و رضایتمندی مسافران نقش بسزایی ایفا می کنند،اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه های استان انجام شده تا مسافران در ایام نوروزی برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره مند شوند.
وی بیان کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با توقف و استراحت در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.
عمادی در پایان یادآور شد: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و شکایات مردمی و انتقادات و پیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزیز است.
گفتنی است استان فارس با بیش از ۲۱هزار کیلومتر راه و ۶۳مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی دارای رتبه اول در کشور می باشد.