بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کارکرد لازم کامیون و اتوبوس برای دریافت لاستیک دولتی چقدر است؟

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشنهاداتی این معاونت برای تخصیص لاستیک به ناوگان عمومی جاده ای بر مبنای پیمایش صورت گرفته مطرح کرد.

کارکرد لازم کامیون و اتوبوس برای دریافت لاستیک دولتی چقدر است؟
تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشنهاداتی این معاونت برای تخصیص لاستیک به ناوگان عمومی جاده ای بر مبنای پیمایش صورت گرفته مطرح کرد.

به گزارش تین نیوز، حمید رضا شهرکی ثانوی در پاسخ به نامه معاون تجارت و خدمات وزارت صمت مبنی بر اعلام نیازهای فنی جهت اصلاح و تکمیل سامانه کالا این پیشنهادات را ارایه کرد.

وی در بخشی از این نامه نوشت: با توجه به مشکلات پیش آمده در روند تامین لاستیک مورد نیاز بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، پیشنهاد می شود محدودیت تخصیص لاستیک به ناوگان بر مبنای کارکرد ( پیمایش صورت گرفته ) ناوگان مطابق جدول ذیل در نظر گرفته شده و در سامانه اعمال شود.

شهرکی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مقوله ایمنی در حمل و نقل عمومی جاده ای با توجه به سرعت و ریسک بالا و شدت تصادفات رانندگی در سطح جاده های کشور در مقایسه با حمل و نقل درون شهری، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا لاستیک از برندهای معتبر و مطرح داحلی و خارجی که مورد ااقبال مالکان و رانندگان ناوگان عمومی جاده ای باشد تامین و صرفا به بخش حمل و نقل جاده ای تخصیص داده شود.

نامه مربوط به لاستیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر

    واقعیتش لاستیک و روغن به کامبونداران داده نمیشود چونکه رانندگان در جاده هستند ونه اطلاع رسانی میشود نه کسی خبردارد کی لاستیک وروغن تحویل کامیونداران شده فقط چندراننده که همیشه در اطراف انجمن صنفی بیکار پلاس هستند سندشان را به انجمن صنفی مبفروشند و لاستیک فروش دیگه ماهی چندجفت بنام آن چندسند خاور و شش تن ماشینهای فرسوده که فقط سند دارند ثبت وگم گور میشود معلوم نیست لاستیکها کجا آزاد فروخته میشود چون از هیچ مقامی واهمه ندارند لاستیک و روغن همه آراد فروخته میشود ما کامیونداران لاستیک و روغن نمیخواهیم خواهش میکنیم از فساد ورانت وبار مالی بر دوش دولت جدا جلوگیری کنید.

  • ناشناس

    هزینه قطارتندرومشهدبه تهران =بازرسی کردن قطارمشهدبه تهران +احداث راه آهن مشهدبه گرگان +احداث ده هزارکیلومتر نیازکمبودراه آهن کشور