بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

سرویس دهی ۲ هزار دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران طی ۲۴ ساعته گذشته

معاون سازمان راهداری گفت: کمبود ناوگان در مرز مهران برای شهر‌های تهران و اصفهان برطرف شده و از صبح امروز هم ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مسافرگیری شده است.

سرویس دهی ۲ هزار دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران طی ۲۴ ساعته گذشته
تین نیوز

معاون سازمان راهداری گفت: کمبود ناوگان در مرز مهران برای شهر های تهران و اصفهان برطرف شده و از صبح امروز هم ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مسافرگیری شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا شهرکی معاون حمل ونقل سازمان راهداری  با بیان اینکه تعداد سرویس های  انجام شده از مرز مهران به ۲ هزار دستگاه اتوبوس رسیده است گفت: همچنان  در مرز مهران شاهد آن هستیم که سرویس دهی ادامه دارد و زائران به ویژه اتباع در مقاطع مختلف از مرز مهران وارد کشور می شوند.

وی ادامه داد: از صبح امروز تاکنون ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مسافرگیری شده و در برخی از شهر ها از جمله اصفهان و تهران با توجه به افزایش میزان تقاضا کمبود ناوگان وجود داشت که در حال حاضر با توجه به ورود ناوگان میزان معطلی زائران در این بخش کاهش یافته است.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری با اشاره به اینکه از ساعات پایانی شب گذشته شاهد آن بودیم که میزان تقاضا در ورودی مرز مهران که پیش از این حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد بود به ۴۵ درصد رسید و این شرایط تا ساعت ۲۴ شب گذشته ادامه داشت. با توجه به تعداد زائران به ویژه اتباع افغانی در شهر های تهران و اصفهان ما دچار کمبود ناوگان  و معطلی چند ساعته زائران شدیم  که در حال حاضر این کمبود برطرف شده و شرایط به حالت نرمال بازگشته است.

شهرکی افزود: شرایط در شهر استان تهران سر به سر شده است و همچنان در برخی از ساعات برای اصفهان دچار مشکلاتی هستیم، اما با توجه به ورود و گسیل ناوگان این شرایط بهبود یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.