بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

◄ چالوس باز هم یک طرفه شد/جاده کندوان از سمت چالوس به کرج مسدود شد

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

چالوس باز هم یک طرفه شد/جاده کندوان از سمت چالوس به کرج مسدود شد
تین نیوز |

تردد در محور چالوس کرج و آزادراه تهران شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان راهداری کشور تا ساعت ۱۰ صبح امروز،  تردد در محور چالوس کرج و آزادراه تهران شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

همچنین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل کندر تا پورکان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران شمال محدوده تونل ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و تونل البرز، هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و حدفاصل سه راهی چلاو تا کلرد و فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش تردد در آزادراه قزوین رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

جاده کندوان از سمت چالوس به کرج مسدود شد

 

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: این محور حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه از محدوه بالاتر از طویر بخش مرزن آباد چالوس به سمت کرج و تهران باهدف تخلیه بار ترافیکی مسدود شد.

سرگرد حسین نیک پیما افزود : برابر گزارش ها ترافیک در آزادراه تهران شمال محدوده استان البرز و در مازندران حوزه چالوس پل زنگوله حدود هشت کیلومتر از جنوب به شمال این مسیر بار سنگین ترافیک داریم.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت : هم اکنون با انسداد این مسیر از سمت شمال به جنوبی پیش بینی می شود حوالی ساعت ۱۳ از سمت تهران و کرج به چالوس این محور یک طرفه شود.

وی اظهار کرد: به همین خاطر برای تخلیه بار ترافیکی این محور از چالوس به استان های البرز و تهران تا اطلاع بعد مسدود شده است.

طبق گزارش ها از منابع رسمی به علت تعطیلات روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری افزون بر ترافیک فوق سنگین در جاده های اصلی منتهی به مازندران به ویژه کندوان ، همچنین این وضعیت باعث قفل شدن شبکه های ارتباطی درون شهری ، مسیرهای کنار گذر و معابر روستایی هم شده است.

اختلال در روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخ ، صفوف طولانی در مقابل واحدهای خبازی ، افت فشار و قطعی آب آشامیدنی و شلوغی مراکز درمانی از دیگر تبعات حضور چشمگیر مسافران و گردشگران غیرمنتظره به این خطه گردشگر پذیر غرب مازندران است.

جاده کرج چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.