بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

افزایش ۱۵ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور

تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور با افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه شده است.

افزایش ۱۵ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
تین نیوز |

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور با افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، داریوش باقر جوان، مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان این که تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور با افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه شده، اظهار کرد: باتوجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانه، سرویس ها به منظور جابه جایی مسافران دایر بوده و باتوجه به فعال بودن سامانه رزرو بلیت، سرویس های فوق العاده بر اساس میزان تقاضا فعال می شود.

وی گفت: نظارت بر روی نرخ بلیت و عملکرد مجموعه حمل ونقل از طریق سامانه های نظارتی و با محوریت افزایش ضریب ایمنی سفرها در حال انجام است.

باقر جوان همچنین بیان کرد: با تلاش برای تحقق سهم ۷۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در مسافت های متوسط و بلند، به دنبال ایمنی تردد، کاهش جدی آمار تصادفات، مصرف سوخت و آلایندگی های زیست محیطی هستیم.

شایان ذکر است در ایام سفرهای اربعین حسینی ۱۴۰۳ و به ویژه باتوجه به تقاضای بسیار بالا در بازه زمانی کوتاه در جریان سفرهای بازگشت مسافران، لجستیک بسیار عظیمی با تلاش شبانه روزی نیروهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، رانندگان و شرکت های حمل ونقل رقم خورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.