بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

نوسازی و بهسازی ۸۵ درصد ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

نوسازی و بهسازی ۸۵ درصد ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

تین نیوز | مدیر کل حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون 85 درصد از ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نوسازی و بهسازی شده‎اند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمانحمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  مجتبی رحمانی اظهار داشت: تعداد ناوگان شناسایی شده توسط حمل ‎و نقل جاده‌ای در مجموع  3 هزار و 307 دستگاه است.
 
وی افزود: از این تعداد، یک‌هزار و 120 دستگاه زیر 10 سال و یک‌هزار و 187 دستگاه بالای ده سال در ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.
 
مدیر کل حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد 30 دفتر پیشخوان دولتی به منظور ثبت‌نام رانندگان واجد شرایط جهت نوسازی و بهسازی ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.
 
رحمانی به دفاتر نمایندگی جهت نوسازی و بهسازی ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای روستایی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون در آذربایجان غربی 35 دفتر نمایندگی حمل‌و نقل جاده‌ای تشکیل شده است.
 
وی افزود: تعداد رانندگانی که در خطوط مشخص روستایی شناسایی شده‌اند و هم‌اکنون نیز در آن خط مشغول به کار هستند، 3 هزار و 300 نفر بودند که همگی واجد شرایط اخذ وام جهت نوسازی و بهسازی وسائط نقلیه خود هستند.
 
مدیر کل حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طبق آمار انجام گرفته توسط راهداری در سال‌های اخیر، آذربایجان غربی در نوسازی و بهسازی ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای جزء استان‌های برتر در کشور است.
 
رحمانی با بیان اینکه بیشتر اتوبوس‌های حمل‌ و نقل جاده‌ای نوسازی شده‌اند، افزود: 85 درصد از ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نوسازی و بهسازی شده‎اند.
 
وی اظهار داشت: از عوامل مهم و اصلی ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای توجه به تجهیز، نوسازی و بهسازی وسائط سنگین حمل‌ و نقل جاده‍‌ای است.
 
مدیر کل حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم حمل‌ و نقل جاده‌ای جهت نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای همکاری با موسسات دولتی جهت اخذ وام و  تسهیلات به‌منظور تجهیز وسائط حمل‌ و نقل جاده‌ای است.
 
رحمانی گفت: لازمه دادن وام به رانندگان متقاضی جذب سرمایه‌گذار بوده چراکه با استفاده از سرمایه در گردش می‌توان تسهیلات لازم را در اختیار رانندگان قرار داد.
 
وی افزود: وظیفه مهم حمل‌ و نقل جاده‎ای، استفاده از ناوگان با عمر کم و کیفیت بالا است، زیرا که استفاده از وسائط نقلیه با عمر زیاد باعث فرسودگی وسیله شده و خطرات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.