بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد

◄ پرداخت معوقات 650 راهدار اصفهانی تا پایان مرداد

جمعی از راهداران استان اصفهان صبح یکشنبه 8 مرداد سال‌جاری در مقابل ساختمان استانداری به تجمع پرداختند. 650راهدار اصفهانی که از سال 93 معوقات خودت را دریافت نکرده‌اند به دنبال دریافت حقوق و مطالبات خود از مدیران استانی هستند.

پرداخت معوقات 650 راهدار اصفهانی تا پایان مرداد
تین نیوز

جمعی از راهداران استان اصفهان صبح یکشنبه 8 مرداد سال‌جاری در مقابل ساختمان استانداری  به تجمع پرداختند. 650راهدار اصفهانی که از سال 93 معوقات خودت را دریافت نکرده‌اند به دنبال دریافت حقوق و مطالبات خود از مدیران استانی هستند.

به گزارش تین‌نیوز، داریوش امانی مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: کارگران راهداری معترض، طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری هستند و معوقات آنان به سه سال گذشته برمی‌گردد که متاسفانه طی این سال‌ها هر سال دو ماه از حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

امانی در ادامه با تاکید بر اینکه این معوقات مربوط به قبل از ادغام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است گفت: زمانی این ادغام صورت گرفت که شرکت‌های پیمانکاری 7 ماه حقوق و مزایا به کارگران خود بدهکار بودند و امسال هم دو ماه به این معوقات اضافه شده است.

وی افزود :عدم وجود نقدینگی دلیل اصلی نپرداختن حقوق کارگران راهداری است که با رایزنی‌های صورت گرفته با استاندار محترم تا پایان ماه حقوق و معوقات راهداران تمام و کمال پرداخت می‌شود.  

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.