بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ تملک زمین مشکل اصلی ایستگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه

این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به‌صورت پایلوت در اصفهان و شریف‌آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.

تملک زمین مشکل اصلی ایستگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه
تین نیوز

بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پیش‌ساخته گفت: امروز در 16 استان کشور این پاسگاه‌ها به بهره‌برداری رسید که در هر استان یک پاسگاه اما در سیستان‌وبلوچستان 4 ایستگاه و در زنجان 3 ایستگاه  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، طالبی در خصوص مزایای احداث این ساختمان‌ها گفت: ضریب حفاظتی بالا، کاهش مصرف انرژی، قابلیت حمل و نصب آسان کاهش هزینه‌های نگه‌داری و مقاومت بالا در مقابل زلزله ازجمله مزایای استفاده از این ساختمان‌ها است.

وی ادامه داد: پیش‌ از این سازمان راهداری با مشکل زمان طولانی ساخت ایستگاه‌ها مواجه بود اما با استفاده از ا ین تکنولوژی شاهد ساخت ایستگاه پلیس در کمتر از 100 روز در اهواز بودیم.

طالبی حس یکپارچگی و اهمیت کیفیت ساخت یکسان حتی در دورترین نقاط را از دلایل استفاده از این ساختمان‌های پیش‌ساخته عنوان کرد و گفت: اکنون به نمادی یکسان در سطح راه‌های کشور رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به‌صورت پایلوت در اصفهان و شریف‌آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.

طالبی همچنین به مشکلات پیش روی این پروژه اشاره کرد و گفت: روند طولانی تملک و مستندسازی املاک ازجمله مشکلات ما است که کماکان در مازندران و برخی استان‌های کوهستانی با آن مواجه هستیم.

طالبی همچنین از داوود کشاورزیان برای توجه ویژه به اجرای سریع این پروژه در استان‌های کشور تشکر کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.