◄ راههای ارتباطی مسافران برای اعلام پیشنهادات، انتقادات و دریافت اطلاعات جادهای
رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای راههای ارتباطی مسافران با سازمان راهداری و حملونقل جادهای برای دریافت اطلاعات گوناگون را اعلام کرد.
رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای دفاتر نمایندگی سازمان مستقر در پایانههای مسافری، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، ارائه نظرات مسافران نوروزی در خصوص خدمات ارائه شده از طریق اجرای طرح نظرسنجی پیامکی را به عنوان راه دسترسی و ارتباط مستقیم مسافران در صورت داشتن شکایات، انتقاد و یا پیشنهادات معرفی کرد.
به گزارش تیننیوز راههای ارتباطی مسافران با سازمان راهداری و حملونقل جادهای برای دریافت اطلاعات گوناگون به شرح ذیل است:
- اطلاع رسانی از طریق مرکز تماس ۱۴۱ به صورت مستقیم
- اطلاع رسانی آخرین وضعیت جوی ترافیکی به مردم از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱
- اطلاع رسانی مسیر و مسافت به مردم از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱
- ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی سایت www.۱۴۱.ir برای مشاهده کاربران
- ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی اپلیکیشن ۱۴۱ جهت مشاهده کاربران
- دریافت شکایات مسافرین از طریق اپلیکیشن ۱۴۱
- ارائه خدمات اطلاع رسانی از طریق کانال تلگرامی و ربات تلگرامی ۱۴۱ به کاربران
- اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی پیش رو از طریق تابلو راهنمای ترافیک
-اطلاع رسانی وضعیت جوی و ترافیکی از طریق تابلوهای پیام متغیر در مقاطع مختلف مسیر
-استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای منصوبه بر پیشانی پلهای عابر پیاده جهت اطلاع رسانی در خصوص طرح نوروزی ۹۷