بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تردد در جاده‌های زنجان ۱۱ درصد رشد دارد

تردد در جاده‌های استان زنجان طی بازه ۲۳ اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

تردد در جاده‌های زنجان ۱۱ درصد رشد دارد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در جاده‌های استان زنجان طی بازه ۲۳ اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایرج دست‌نشان افزود: از ۲۳ اسفندماه سال ۹۶ تا سوم فروردین‌ماه ۶۱۷ هزار و ۲۸۱ تردد در جاده‌های استان زنجان رخ داده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تردد در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان – تبریز  محورهای پرتردد استان زنجان در چند روز گذشته بوده است.

دست‌نشان تأکید کرد: افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، کاهش خطر تصادف، رفاه هر چه بیش‌تر مسافران و ارتقای سلامت تردد  از اولویت‌های اصلی این اداره کل است. 

وی افزود: مسافران  نوروزی بااطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، حتماً تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده‌ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع‌رسانی راه‌ها کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: ۲۱ مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

دست‌نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه‌روز در تماس حاصل کنند.

وی  افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین‌ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار مؤثر است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.