بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ تشریح عملکرد راهداران در سیل محور «فشم»

سیل مانند هر بلای طبیعی، آثار تخریبی اجتناب‌ناپذیری را به دنبال دارد، براساس جغرافیا و طبیعت چهارفصل ایران، امکان بارش باران در هر فصل سال ممکن و در بهار امسال شاهد بیشترین حجم نزولات جوی نسبت به سال‌های قبل بوده‌ایم.

تشریح عملکرد راهداران در سیل محور «فشم»
تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات درباره بروز سیل در محور فشم گفت: با پیدایش سیل در این محور و انسداد رودخانه رودک به دلیل ریزش حجم انبوهی از مصالح و سنگ، آب رودخانه وارد جاده شد و خسارت‌های فراوانی به راه‌های ارتباطی این شهرستان وارد کرد که در این حادثه چهار رستوران و ۶ ویلا از ۳۰ تا ۱۰۰درصد تخریب و خسارت دیدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، احمد بیگدلی ادامه داد: راهداران  شهرستان شمیرانات از همان دقایق نخست، به اتمام توان وارد عملیات و با کمک اهالی و پرسنل برق منطقه شمیرانات تا پاسی از شب مشغول بازگشایی محور و هدایت آب به مسیر اصلی رودخانه شدند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: در حوادث غیرمترقبه، راهداران با همراهی سایر نهادها و حضور مردم فهیم حادثه را مهار و با کاهش و رفع آسیب‌ها موجب تألم خاطر آسیب‌دیدگان و برگرداندن منطقه به وضع عادی خود شدند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.