◄ ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیتهای صادره هستند
طبق ضوابط حمل و نقل مسافر و آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیتهای صادره توسط شرکتها هستند.
مدیرکل راهداری و راهداری و حملونقل جادهای کرمانشاه، گفت: ماده شش از آییننامه مذکور صراحا اعلام کرد، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا موسسه مکلف به ارائه سرویس حملونقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای کرمانشاه، فریبرز کرمی افزود: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این ادارهکل،خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
کرمی تصریح کرد:پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این ادارهکل مستقر در پایانه شهیدکاویانی و بررسیهای لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.