بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیت‌های صادره هستند

طبق ضوابط حمل و نقل مسافر و آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیت‌های صادره توسط شرکت‌ها هستند.

ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیت‌های صادره هستند
تین نیوز

مدیرکل راهداری و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، گفت: ماده شش از آیین‌نامه مذکور صراحا اعلام کرد، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا موسسه مکلف به ارائه سرویس حمل‌‌ونقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، فریبرز کرمی  افزود: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره‌کل،خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

کرمی تصریح کرد:پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره‌کل مستقر در پایانه شهیدکاویانی و بررسی‌های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.