بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ توزیع 3547 حلقه لاستیک تخصیصی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای در قزوین

3547 حلقه لاستیک تخصیصی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای در قزوین توزیع شد.

توزیع 3547 حلقه لاستیک تخصیصی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای در قزوین
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، در بازدید از محل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین گفت: تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط کمیته‌ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین به‌طور روزانه انجام می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون در جلسه‌ای که در ادامه این بازدید با حضور اعضا کمیته توزیع لاستیک تشکیل شد تصریح کرد: تاکنون تعداد 6077 حلقه لاستیک در استان توزیع‌شده است که 3547 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند  با تخصیص لاستیک ادامه خواهد داشت.

پیرنون افزود: درخواست‌های واصله به‌صورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یک‌سال اخیر بررسی و اولویت‌بندی خواهد شد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: لیست اسامی مشمولان دریافت لاستیک بر اساس اولویت پیمایش صبح شنبه هر هفته در محل ورودی غرفه کمیته توزیع لاستیک نصب و حواله جهت دریافت صادر می‌شود.

 افشین پیرنون عنوان کرد: رانندگان عزیز مشمول دریافت لاستیک جهت دریافت حواله روزهای شنبه از ساعت 12 لغایت 15 با در دست داشتن نسخه دوم فرم ثبت‌نام و کارت شناسایی به محل ثبت‌نام (کمیته توزیع لاستیک) مراجعه کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.