بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ رشد ٢٨درصدی صادرات کالا در پایانه‌ مرزی چذابه

در سال جاری بیش از ١٩٦هزار نفر از پایانه چذابه به کشور عراق تردد کرده‌اند.

رشد ٢٨درصدی صادرات کالا در پایانه‌ مرزی چذابه
تین نیوز

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به زائرین قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، در راستای ارتقا خدمت‌رسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در اربعین از وضعیت عملیات عمرانی و زیرساختی راه‌ها و بهسازی و نگهداری جاده‌های منتهی به مرز از پایانه‌های مرزی،  حسن‌نیا از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائرین اربعین حسینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه‌ها و امکانات رفاهی موجود جهت تردد زائرین قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در چذابه، از رشد ٢٨درصدی صادرات کالا در شش‌ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری بیش از ١٩٦هزار نفر از پایانه چذابه به کشور عراق تردد کرده‌اند.

 حسن‌نیا ضمن تقدیر و تشکر از کلیه زحمات مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در بهسازی، نگهداری راه و ابنیه، نصب علائم، خط‌کشی و هم‌چین آمادگی پایانه‌های مرزی بر ارتقا مولفه‌های ایمنی و مدیریت بازگشت زائرین عزیز در جاده‌ها تاکید کرد.

در این سفر دغاغله مدیرکل حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، معاون وزیر را همراهی کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.