بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ خدمت‌رسانی به زائران اربعین پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

خدمت‌رسانی به زائران اربعین پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: پایانه‌های مرزی با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به این‌که اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان مسئول کمیته زیرساخت و حمل‌ونقل در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات قابل‌توجه و ویژه‌ای را برای تسهیل و ارتقا ایمنی عبور و مرور زائران اربعین انجام داده، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته ویژه این ایام در دو حوزه جاده‌ای و راهداری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این‌که تلاش‌ها و توجه ویژه‌ای به موضوع حوزه ایمنی و عملیات راهداری در مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته است، ادامه داد: مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه انجام‌شده بحث لکه‌گیری و روکش آسفالت بوده که در مقاطع انجام‌شده حدودا سه‌هزار تن روکش آسفالت انجام‌شده است.

این مقام مسئول در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، افزود: 130‌هزار مترمربع از محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان لکه‌گیری شد و علاوه بر این نیز 15هزار متر طول درزگیری صورت گرفت.

بهرامی‌نیا با تاکید بر انجام 18‌کیلومتر شانه سازی و نصب 50‌هزار تابلوی مختلف راهنمایی، اخباری و اطلاعاتی در مسیرهای زائران، عنوان کرد: همچنین 700 کیلومتر خط‌کشی در این مسیرها انجام شد.

 وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به 24 کیلومتر حفاظ راه در محورهای مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: در زمینه گشت‌های راهداری نیز 28 اکیپ در محورهای ورودی و مرزی استان ویژه خدمت‌رسانی به زائران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از ابتدای انجام سفرهای زائران برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ترددها در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به‌صورت 24 ساعت انجام می‌شود.

 بهرامی‌نیا هم‌چنین از تخفیف 30درصدی کرایه اتوبوس‌های ویژه ایام اربعین در پایانه‌های مرزی استان نسبت به نرخ مصوب خبر داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.