بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ راه اندازی سامانه مدیریت پروژه های عمرانی در استان تهران

راه‌اندازی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در این اداره کلید خورد.

راه اندازی سامانه مدیریت پروژه های عمرانی در استان تهران
تین نیوز

شفاف‌سازی و رصد پروژه‌ها با اجرای سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی تحقق یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران؛ این سامانه در 9 دی‌ماه با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان و هیات همراه و مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران رونمایی شد.

مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هدف استفاده از این سامانه را ایجاد اطلاعات، ثبت و بایگانی اسناد و نیز کنترل پیشرفت پروژه‌های عمرانی تحت شبکه عنوان کرد.

حیدر نوروزی افزود: این سامانه باهدف شفاف‌سازی و امکان دسترسی مدیران، کاربران سازمانی، پیمانکاران، ناظرین و مشاوران مرتبط در سطح کشور طراحی‌شده است.

مقبلی شفاف‌سازی اطلاعات را یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و تصریح کرد: دسترسی آسان مدیران به اطلاعات و گزارش‌گیری از پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و قراردادها، دسترسی آسان به فهرست‌بها، بخشنامه‌ها، آنالیز بها و شاخص‌های تعدیل به‌صورت آنلاین برای کلیه کاربران و نیز بایگانی الکترونیکی و حذف اسناد کاغذی از مزیت‌های عمده راه‌اندازی این سامانه است.

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در خصوص فواید راه‌اندازی این سامانه گفت: اکنون این امکان وجود دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت دقیق پروژه‌های عمرانی را به‌صورت لحظه‌ای رصد کنند.

نوروزی دیگر قابلیت‌های سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی را چنین برشمرد: تهیه برآورد پروژه‌های عمرانی، ایجاد صورت‌وضعیت توسط پیمانکاران، بررسی اسناد و صورت‌وضعیت‌ها توسط مشاور و کارفرما، کنترل گردش کار، ارسال سیستمی، بایگانی و دسترسی آسان به اسناد، مدیریت پروژه‌های ثبت‌شده به تفکیک نوع پروژه و محل اجرا، پایش پروژه‌ها در همه مراحل توسط مدیران ستادی و استانی از عمده مزیت‌های این سامانه است.

نوروزی در پایان استفاده فراگیر تمام کاربران از این سامانه را لازم دانست و افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در پی تحقق دولت الکترونیک و نیز تسریع، تصحیح و شفاف‌سازی پروژه‌ها از روند مکانیزه و سیستمی شدن امورات استقبال و به شکل شایانی این سامانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.