بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

◄ جوابیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به خبر «شکایت یک راننده از تعلل گمرک و کمبود بار در بندرعباس»

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به انتشار خبری در تین‌نیوز مبنی بر «شکایت یک راننده از تعلل گمرک و کمبود بار در بندرعباس» واکنش نشان داد.

تین نیوز |

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به انتشار خبری در تین‌نیوز مبنی بر «شکایت یک راننده از تعلل گمرک و کمبود بار در بندرعباس» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در چند روز گذشته خبری در سایت تین‌نیوز درباره «شکایت یک راننده از تعلل گمرک و کمبود بار در بندرعباس» منتشرشده است که در جوابیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که تین‌نیوز عینا آن را منتشر می‌کند آمده است:

احتراما با عنایت به مطلب مندرج در آن پایگاه خبری با عنوان «شکایت یک راننده از تعلل گمرک و کمبود بار در بندرعباس»، به استحضار می‌رساند مشکلات مطرح‌شده در شکایت مذکور ارتباطی به حوزه وظایف سازمان متبوع نداشته و همان‌طور که در عنوان شکایت بیان‌شده، مشکلات مرتبط به گمرک کشور است. لازم به یادآوری است همان‌گونه که مدیرکل راهداری و حمل و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان نیز در این گزارش اعلام کرده‌اند، در حال حاضر در بندرعباس به دلیل کاهش بار جهت حمل، زمان انتظار نوبت رانندگان افزایش‌یافته است.

بااین‌وجود این سازمان آمادگی خود را جهت هماهنگی حمل در صورت ترخیص کالا توسط صاحبان کالا و ارسال درخواست حمل اعلام کنند.

photo_2019-02-02_14-29-32

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.