بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

خسارت 165 میلیارد ریالی سیل به راه های آذربایجان شرقی

سیل 165 میلیارد ریال به راه های آذربایجانشرقی خسارت وارد کرد.

 خسارت 165 میلیارد ریالی سیل به راه های آذربایجان شرقی
تین نیوز

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بارش های اخیر و جاری شدن سیل در برخی محورهای روستایی 165 میلیارد ریال به زیرساخت های حمل و نقل استان خسارت وارد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده افزود: سیل به راه ارتباطی چهار روستای ینگجه، آغجه رود، بیگ کندی و بایقره رود شهرستان هشترود و 3 پل واقع در مسیر این روستاها خسارت وارد کرده است.

وی یادآوری کرد: بارش های اخیر همچنین موجب ریزش کوه در محورهای بستان آباد - میانه، میانه - سرچم و مسیر نوار مرزی جلفا - نوردوز و مراغه به اشان و یای شهری و بروز خسارت به زیرساخت های حمل و نقل در این محورها شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تلاش راهداران محورهای روستایی و پل های آسیب دیده ترمیم شده است، اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در رفت و آمد خودروها در محورهای اصلی، فرعی و راه های روستایی استان وجود ندارد.

علیزاده ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال 97 تا 16 فروردین سال جاری حدود 16 میلیون و 500 هزار سفر خودرویی در جاده های مواصلاتی استان توسط 82 دستگاه ترددشمار در جاده های مختلف به ثبت رسید.

وی گفت: طبق آمار در این مدت 258 هزار مسافر در قالب 24 هزار و 594 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شدند.

علیزاده ادامه داد: در این مدت 78 هزار و 300 مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.