بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

رییس پلیس راهور: برای کاهش تلفات جاده ای تلاش می کنیم

تین نیوز | رییس پلیس راهور ناجا گفت: رزمایش بزرگ ترافیکی از 25 اسفند ماه با حضور دستگاه های عملیاتی همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تمام تلاش خود را برای کاهش تلفات جاده ای به کار خواهیم بست.

سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه پیش از آغاز رزمایش درجمع خبرنگاران با بیان اینکه از ماه ها قبل تمهیدات برگزای رزمایش فراهم شده است، افزود: با وجود بارش برف در برخی نقاط کشور، طرح بزرگ ترافیک نوروزی از امروز تا 17 فروردین ماه 93 ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: در این رزمایش بیش از نیم میلیون نفر شامل نیروهای پلیس، راهداری، هلال احمر و اورژانس حضور دارند و بعد از اجرای آن در مکان های تعیین شده در سراسر کشور مستقر می شوند.
 
مومنی با اشاره به اینکه 30 فروند بالگرد برای یاری رسانی در طرح نوروزی در نظر گرفته شده، اظهارکرد: طبق برآوردها، بیش از 37 درصد تصادفات نوروزی براثر واژگونی خودروها ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.
 
وی اظهار امیدواری کرد با گذشت و شکیبایی رانندگان درحال رانندگی و استراحت هنگام خستگی و خواب آلودگی ، شاهد کاهش 80 درصدی تصادفات رانندگی باشیم و مانند سال گذشته نوروز کم حادثه ای را سپری کنیم.
 
مومنی گفت: در این طرح سازمان راهداری کل کشور با هشت هزار نفر، هلال احمر با پنج هزار نفر، اورژانس با شش هزار نفر، امداد خودرو، آتش نشانی و کلانتری ها با 515 هزار نفر در جهت کاهش تلفات جاده ای کشور حضور خواهند داشت.
 
رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 امروز همزمان در سراسر کشور به منظور کاهش تلفات جاده ای آغاز شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.