بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ استقبال سرمایه‌گذاران برای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها در سال گذشته

سرمایه‌گذاران برای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها در سال گذشته استقبال کردند.

استقبال سرمایه‌گذاران برای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها در سال گذشته
تین نیوز

با استقبال بالای سرمایه‌گذاران جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها ، تعداد ۳۲۶ فقره موافقت اصولی در سال ۹۷ صادر شد که نسبت به سال ۹۶ به میزان ۵۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری این سازمان گفت: باتوجه به نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاد‌ه‌ای و افزایش ایمنی تردد و به منظور تجهیز شبکه راه‌های کشور به مجموعه‌های یاد شده در سال ۹۷ ، انجام فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در زمینه احداث تیرپارکها و همچنین نقاط تایید شده در طرح تفصیلی مکان‌یابی مجتمع‌های خدماتی رفاهی( به تعداد ۴۹۵ نقطه ) و همچنین مسیرهای با هدف گردشگری در دستور کار این دفتر و همچنین ادارات کل تابعه استانی قرار گرفت.

وی افزود:در نتیجه این فراخوان منجر به جذب سرمایه‌گذار در قالب ۳۲۶ فقره موافقت اصولی شده است که نسبت به سال ۱۳۹۶ (با تعداد ۲۰۶ فقره موافقت اصولی) رشدی معادل ۵۸ درصد را نشان می‌دهد.

شهرکی همچنین اعلام کرد: ازسوی دیگر در سال ۹۷ تعداد ۱۰۳ نفر از سرمایه گذاران که استعلام های مربوط را از سایر مراجع ذیربط اخذ کرده‌اند، اقدام به شروع عملیات عمرانی مجتمع های یاد شده را  نموده اند که آمار مذکور نسبت به سال ۹۶( با ۷۳ مورد شروع به ساخت) رشدی معادل ۴۱% درصد را نشان می‌دهد.

تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به بهره‌برداری رسیده در سال ۹۷ تعداد ‌۴۷ باب بوده که جمع کل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی درحال بهره‌برداری درطول راه‌های کشورتاکنون ۷۵۲ باب است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.