بازدید سایت : ۲۹۸۸۱
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان:

◄ بیش از یک میلیارد ریال اعتبار صرف ایمن سازی محور زاهدان - سه راهی دشتک شد

بیش از یک میلیارد ریال اعتبار صرف ایمن سازی محور زاهدان-سه راهی دشتک شد.

 بیش از یک میلیارد ریال اعتبار صرف ایمن سازی محور زاهدان - سه راهی دشتک شد
تین نیوز

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان گفت: بیش از یک میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار در 6 ماه نخست امسال صرف ایمن سازی محور 70 کیلومتری زاهدان- سه راهی دشتک شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ذبیح اله میر اظهار داشت: این اداره جهت افزایش ایمنی مسیرها و کاهش تصادفات در این مدت اقدام به نصب ۶۰ عدد بشکه ایمنی، ۲۰۰ عدد بال کبوتری و علائم هشدار دهنده، انجام ۲۰ کیلومتر خط کشی، ترمیم ۴۰ متر گاردریل، انجام خاک برداری نقاط مستعد، لکه گیری و آسفالت در طول مسیر مواصلاتی زاهدان- سه راهی دشتک کرده که نتایج آن در زمان اندک اجرا در کاهش تصادفات محسوس بوده است.

 وی ادامه داد: از آن‌جایی که ایمنی محورهای ارتباطی یکی از اهداف مهم و مورد توجه راهداری در راستای سلامت و امنیت مسافران و رانندگان در طی مسیر به شمار می رود این اداره  با تمام توان و با بکارگیری همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌ها گام‌های ارزنده‌ای را جهت ایمن سازی و روان سازی ترافیک برداشته شده است.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان بیان کرد: جاده های ایمن و شبکه های حمل و نقل مطلوب از شاخص های توسعه یافتگی و از زیرساخت های است که در زمینه شکوفایی سایر بخش های اقتصادی را نیز فراهم می کند.

 وی در پایان اجرای عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی را بسیار حیاتی و مهم برشمرد و گفت: روکش آسفالت، اجرای خط کشی، نصب تابلو‌ها و علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلو‌ها از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداران بوده که به طور مستمر در حال اجرا می‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.