◄ اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی
طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت همزمان و سراسری با همکاری مشترک پلیس راه و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از 11 تا 18 تیر به مدت یک هفته اجرا شد.
طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار برای نخستین بار در کشور اجرا شد.
به گزارش تین نیوز، طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت همزمان و سراسری با همکاری مشترک پلیس راه و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از 11 تا 18 تیر به مدت یک هفته اجرا شد.
بیشتر بخوانید:
افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، کاهش میزان تخلفات ناشی از اضافه بار، حفظ تعادل وسایل نقلیه سنگین باری، جلوگیری از تخریب بستر راه های کشور، کنترل تخلفات اضافه بار د رمقابل پاسگاه های پلیس راه، فعال کردن گشت های مشترک سیار کنترل اضافه بار، از اهداف اجرای این طرح بود.
وقتی که متولیان امور هیچگونه تخصصی از زیر ساخت های جاده ای کشور ندارند و کار کارشناسی سازندگان جاده های کشور که ظرفیت بار راسی وهشت تن برای پنج محور تعین کرده بودند را برای منافع مشتی منفعت طلب تغییر دادند وتمام زیر ساخت جاده ای کشور را نابود کردند این گونه نمایش ها اثری ندارد
به جای اینکه به راننده گیر بدین و مدارکشو باطل کنین از نون خوردن بندازینش و نون سفره ی زن و بچه ی راننده رو آجر کنین به جاش به پیمانکار و معادن و صاحبان ماشین ها گیر بدین که راننده رو که محتاج یک لقمه نون هست مجبور میکنن اضافه بار بزنه، کدوم کامیونی رو رانندش بارگیری میکنه؟ صاحب بار و کسی که ماشین رو بارگیری میکنه دستگاه لودر و بیل مکانیکی است و نه راننده ی کامیون که توی گرما و سرما و خاک و دود با هزار زحمت میکشه جونشو کمرشو چشمشو ریه هاشو اعصابشو زیر بار شغل سخت و زیان آور رانندگی از دست میده، امیدوارم متوجه بشید که راننده ی کامیون مثل کارگر معدن میمونه و متخلف اصلی صاحبین بار و صاحبین کامیون و صاحبین معادن هستند، راننده کامیون اگر تخلف رانندگی کرد اگر چراغ قرمز رد کرد اگر حرکات مارپیچ انجام داد اگر سرعت و سبقت غیر مجاز داشت اعمال قانونش کنید، بخدا راننده ها هییییییچ نقشی در بارگیری وسیله ندارند افراد دیگه ماشین ها را بارگیری می کنند راننده فقط مسئول حمل و رانندگی هست با این شغل سخت و زیان آور