◄ لغو دو ابلاغیه از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا اطلاع ثانوی
لغو اجرای این دو ابلاغیه در نامه ای که داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اول آذر ماه امسال به مدیران کل استانی این سازمان ارسال کرده، مورد تاکید قرار گرفته است.
اجرای مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در راه های کشور که قرار بود از تاریخ 15 دی ماه امسال انجام شود، تا اطلاع ثانوی لغو شد.
به گزارش تین نیوز، همچنین ابلاغیه مربوط به کنترل نصب حفاظ ایمنی وسایل نقلیه باری که مقرر شده بود از تاریخ یکم دی ماه امسال اجرایی شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو گردید.
به گزارش تین نیوز، لغو اجرای این دو ابلاغیه در نامه ای که داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اول آذر ماه امسال به مدیران کل استانی این سازمان ارسال کرده، مورد تاکید قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید:
در بخشی از این نامه تاکید شده است که اجرای ابلاغیه اجرای مقررات ابعاد و اوزان مجار تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در راه های کشور و همچنین ابلاغیه کنترل نصب حفاظ ایمنی وسایل نقلیه باری به رغم آن که مقررات و مصوبات ذکر شده در راستای ارتقای ایمنی تردد در راه ها و نیز صیانت از رویه و ابنیه فنی شبکه راه ها در برابر فشار ناشی از بارگیری اضافه بر ظرفیت تنظیم و جهت اجرا ابلاغ شدند، تا اطلاع ثانوی لغو شده است.
از سختی کارراننده گان ودرست شدن هشت سال سنوات72تا80راننده گان چه خبر شدنی هست وفقط درحد وعده باقی مانده
کلی هزینه بنرهای شد که در پلیس راها برا اطلاع رسانی نسب شده بود.
چرا ستاد تبلیغاتتون با ستاد فرماندهیتون باهم هماهنگ نیست
اقایمسول بجای ایده و نظردادن طرح تعویض ماشین فرسوده رو اجراکنید. یه ماشینی که 45 تا 50 سال در جادهها هنوز داره بار جابجا میکنه انتظار نصب حفاظ یا سپر رو دارید
از بیمه تکمیلی رانندگان چه خبر که با وجود سختی کار و هزار جور بدبختی هنوز کامل نیست
ازسختی کاره راننده هاوبیمشون که سختی کاربخوره ۳۰سال زیاده برای راننده
سلام ماشین های باری بخصوص بنز از مدل 48به بالا ماک دیزل جنگی ولو هنوز تو ایران تردد میکنه تازه می خواهن بجای تعویض حفاظ درست کنند واقعا شرم آور تاکی خجالتی از این قشر زحمتکش نمی کشی
آقایون هیچ وقت دلشون با راننده جماعت نبوده، هر وقت کارشون گیر افتاد و محتاج حمل و نقل عمومی شدن شروع میکنن به وعده دادن به رانندهها و بعد مکه خرشون از پل گذشت قانون هایی رو تصویب و اجرا میکنن که به ظاهر برای رفاه حمل و نقل عمومی هست ولی در باطن به ضرر این قشر زحمتکش و بدون پشتوانه. در کل شر اینها از سر ما رانندهها کم بشه ما به خیرشون امید نداریم
لطفاً به مسولان سازمان حمل و نقل جاده ای در مورد تعویض سواری های مسافربری بین شهری اقداماتی انجام دهند تا ما راننده گان نیز در سایه آنها در رفاه باشیم
جانان اگر چیزی میگه.. باید بگه تا مردم مسیر حق رو پیدا کنند..
سلام خدمت تمامی مسئولانی که واسه مردمشون کار انجام میدم و خوب فکر و اندیشه میکنند اخه دوستان عزیز راننده کار سخت و زیان اور نخورده اونوقت توی دمای منفی 15تو جاده بار جا بجا کردن کار تفریحی گفته میشه اونوقت تا 30سال بیمه واریز کنیم بعدشم اگگگگر بازنشست بشه یک راننده درسن 60سالگی یک تصمیم خوب بگیرید که راننده باسن50 بازنشست بشه بهتره تا نیروی جوان بیاد سر کار،.حتی دولت هرسال ب کاریگرها عیدی و واداشت میده ب این قشر زحمت کش رانندها هیچ
وزن خالی اکثر کشنده های جفت تانکر دوجداره وکمپرسی پنج محور حدود ۲۰تن است . مگه میشه تناژ ۴۰تن اجرائی شود؟؟؟؟حمل بار ۲۰تنی مگه میشه؟مگه داریم؟
سلام آقای محترم چرا رانندگانی مدارک دارندو در اصل آنها هستند که کمک بزرگی به اقتصاد کشور میکنند ازطریق شوفری برای مردم چرا آنها رادرنظر ندارید که آنها هم بطوراقساط صاحب ماشین بشوند ممنونم
از افزایش نرخ بلیط اتوبوسها بین شهری چه خبر؟ این همه گرانی لوازم یدکی ، لاستیک ، روغن و دستمزدها کمر این صنف را شکسته است چرا اقدامی صورت نمی گیرد ؟
این همه درخواست ، خواهش وتمنا برای افزایش قیمت بلیط ناوگان مسافربری بین شهری چی شد؟
به والله راننده مثل کامیون بنز نمیتونه سی سال پشت فرمان دوام بیاره...!
اگه دین رو قبول ندارید خداقل وجودش رو داشته باشید و از این صنف زحمت کش که گاها ، فاقد کامیون هستند و فقط یک رانندهی ساده محسوب میشن ، عذرخواهی کنید...
سی سال دوری از خانواده واقعا سخته
سلام تاکی لغو شد تاریخ اش معلون کنید