بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مرادی‌پور خبرداد:

امدادرسانی به بیش از ۲۶ هزار نفر متاثر از عملیات جوی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۶ هزار نفر متاثر از برف و کولاک تا ساعت ۶ صبح امروز خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۲۶ هزار نفر متاثر از عملیات جوی
تین نیوز

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۶ هزار نفر متاثر از برف و کولاک تا ساعت ۶ صبح امروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مرتضی مرادیپور با اشاره به عملیات امداد ونجات گفت: از تاریخ ۱۸ تا ساعت ۶ صبح امروز ۲۷ دی ماه، امدادرسانی به ۲۹ استان انجام گرفته است،

وی ادامه داد: در این مدت به ۲۹ استان، ۱۸۸ شهرستان، ۳۶۴ منطقه، ۱۳۹ محور، ۳۶ شهر، ۱۵۹روستا و ۳۰ منطقه عشایرنشین امدادرسانی شد.

وی با اشاره به این که ۳ هزار و ۸۴۱ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ادامه داد: در این مدت زمان، به ۲۶ هزار و ۳۹۰ نفر از شهروندان امدادرسانی شد که ۴۲ نفر ار آنان به مناطق امن و ۴۷ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. ۳ نفر از هم‎وطنان نیز به دلیل سیل در شهرستان فسا و ریزش آوار در شهرستان منوجان، جان خود را از دست دادند.

مرادیپور افزود: در این مدت زمان هزار و ۱۵۶ خودرو از برف رهاسازی شدند و آب تجمیع شده در ۱۲۲ خانه مسکونی نیز تخلیه شد.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به این که در این مدت زمان، ۶۴۱ تیم عملیاتی شامل ۲ هزار و ۳۶۷ نفر به شهروندان خدماترسانی کردند، عنوان کرد: در این مدت زمان ۴۵ دستگاه چادر، ۷ هزار و ۶۵۲ تخته پتو، ۷۴۶ تخته موکت، ۵ هزار و ۸۰۶ کیلوگرم نایلون، ۲۵۰ ست شستشو، هزار و ۷۱۳ شعله والو، هزار و ۱۸۲ بسته غذایی، ۳ هزار و ۱۰۰ قرص نان، ۸۳ کیلوگرم خرما، هزار و ۷۷۹ قوطی کنسروجات، ۷۱۲ کیلوگرم برنج، ۲۴۱ کیلوگرم حبوبات، ۸۶۱ بطری آب معدنی، ۲۰۰ کیلوگرم قندوشکر، هزار و ۴۱۴ کیلوگرم روغن، ۳۷۹ بسته بیسکوییت توزیع شد.

گفتنی است، امدادرسانی به استانهای خراسان رضوی، فارس و بوشهر ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.