بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ پیشنهاد افزایش قیمت بلیت اتوبوس، ۴۵ درصد بود! / از دولت " امید "، ناامید شدیم

◄ پیشنهاد افزایش قیمت بلیت اتوبوس، ۴۵ درصد بود! / از دولت " امید "، ناامید شدیم

تین نیوز | رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری گفت: پیشنهاد اولیه شرکت های حمل و نقل مسافر و کارشناسان اقتصادی با توجه به تورم، سالی بیش از 45 درصد بوده است.

احمدرضا عامری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به علل افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس های مسافربری پیش از شروع سفرهای نوروزی اظهار داشت: علی رغم تورم سالانه اعلام شده از سوی دولت در ابتدای سال جاری، بخش حمل و نقل مسافر جاده ای به هیچ وجه افزایش قیمت نداشت.

وی افزود: دلیل اصلی عدم افزایش قیمت بلیت در ابتدای سال، وعده ها و امیدهای دولت برای کمک به تهیه لوازم یدکی، لاستیک و قطعات در راستای کاهش تحریم ها و بهبود شرایط بود که موجب صبر و تحمل فعالان حوزه حمل و نقل مسافر جاده ای تا پایان سال و در نهایت افزایش نرخ بلیت ها به دلیل نا امیدی و برآورده نشدن وعده ها بود.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با بیان اینکه " افزایش قیمت ها موجب از دست دادن مشتری می شود" تصریح کرد: نرخ پیشنهادی شرکت های مسافربری و کارشناسان اقتصادی برای بلیت اتوبوس های مسافربری بیش از 45 درصد بود و اتحادیه به منظور حفظ مشتری تنها با 20 درصد افزایش قیمت موافقت کرد.

عامری در ادامه با اشاره به شناور سازی قیمت بلیت اتوبوس های مسافربری و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ماه های گذشته بر روی این مسئله تاکید کرد: به دلیل محدودیت خط و تعداد بالای اتوبوس های خصوصی این موضوع در حال بررسی است. زیرا شناورسازی نرخ بلیت اتوبوس های مسافربری باید با حفظ شرایط و کیفیت موجود اتفاق افتد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بررسی افزایش قیمت برای سفرهای نوروزی جزء برنامه ریزی های اتحادیه قرار ندارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Alex Dunn

    آقای عامری چرا هزینه های کم کاری و سوء مدیریت اتحادیه را مردم باید بپردازند؟!جنابعالی با پاک کردن صورت مسئله سهل ترین راه را همواره انتخاب می کنید!!حضرتعالی بهتر است یک سفر به کشورهای مشابه ایران مانند هند، چین، روسیه، برزیل، ایتالیا و۰۰۰۰ از لحاظ حمل و نقل جاده ای، انجام داده تا ملاحظه فرمائید که چقدر هزینه های حمل و نقل جاده ای ارزانتر و حتی با کیفییت ترند ۰ حتی در بریتانیا و آمریکا سالانه حداکثر ۶ ٪ به نرخ اتوبوس می افزایند۰شما بجای استفاده از متخصصین ناب مدام وصل شده اید به معاونت راهداری وزارت راه ومسکن و انتظار " معجزه " از این معاونت دارید!! آیا می دانید " اقتصاد حمل و نقل " یعنی چه؟ یعنی با پول نداشته مناسب ترین و ارزانترین خدمات به مصرف کننده داده شود۰ شهردار سابق لندن آقای کن لیوینگستون، حتی سوخت اتوبوس هایش را ارزانتر از ونزوئلا می خرید تا شهروند براحتی از اتوبوس ها با بلیط ارزان استفاده کند۰ آیا می دانید یک شهروند انگلیس می تواند فاصله ۴۰۰ کیلومتری لندن تا لیدز را فقط با ۵ پوند با اتوبوس های مدرن طی کند؟ یادمان باشد متوسط درآمد ماهیانه یک انگلیسی ۲۰۰۰پوند است، یعنی ۰٫۲۵٪حقوقش را بابت بلیطش می پردازد۰آقای عامری لطفا کمی از علم و تخصص و برنامه ریز در اتحادیه تان استفاده کنید تا هم از اصراف پیشگیری شود، هم بلیط ارزانتر شود و هم نرخ کشته های جاده ای کاهش یابد۰سود بردن بهرطریق در شرائط فعلی کشور خیانت محض به وطن است۰ببینید یونان چگونه به سمت معیارهای اقتصاد انقباضی می رود، خواهش می کنم، با افزایش های کودکانه، دانش مدیریت و اقتصاد حمل و نقل را بسخره نگیرید و نفرمائید لاستیک و سوخت و۰۰۰۰گران است، پس ما هم باید همه چیز را برای سود آوری ۵۰ درصد گران کنیم!خیر آقای عامری، سود فقط حداکثر " ۲۰ ٪ " نه ۱۰۰٪، امیدوارم این نحوه مدیریت غیر منطقی هر چه سریعتر خاتمه یابد۰ظلم به مصرف کننده هم حدی دارد آقای عامری!