ضرورت تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات سفرهای هوایی در نوروز ۱۴۰۳
سخنگوی سازمان هواپیمایی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های صنعت حمل ونقل هوایی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ باید بر افزایش کیفیت خدمات متمرکز باشیم تاکید کرد: به منظور افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقا عملکرد، روابط عمومیها در کنار همه یاریگران صنعت هوایی باید همگراتر از گذشته عمل کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های صنعت حمل ونقل هوایی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ باید بر افزایش کیفیت خدمات متمرکز باشیم تاکید کرد: به منظور افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقا عملکرد، روابط عمومیها در کنار همه یاریگران صنعت هوایی باید همگراتر از گذشته عمل کنند.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومیهای صنعت حمل ونقل هوایی در سازمان هواپیمایی کشوری با حضور موسی خسروی مدیرکل حوزه ریاست سازمان، جعفر یازرلو سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجری نمایشگاه هوایی پیام، مدیران روابط عمومی شرکتهای هواپیمایی و مراکز تعمیراتی صنعت هوانوردی برگزار شد.
ابتدا سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن دعوت از شرکتهای هواپیمایی برای حضور پررنگ در نمایشگاه هوایی پیام، خواستار همگرایی و همراهی هرچه بیشتر مدیران روابط عمومیهای صنعت حمل ونقل هوایی شد.
وی در ادامه به عملیات نوروزی ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: پس از ثبت رکوردهای قابل توجه در نوروز ۱۴۰۲ در نشست و برخاست هواپیماها و جابهجایی مسافران عزیز در نوروز ۱۴۰۳ بایستی به افزایش کیفیت خدمات متمرکز باشیم بنابراین بهمنظور افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقا عملکرد، روابطعمومیها در کنار همه یاریگران صنعت هوایی باید همگرا تر از گذشته عمل کنند.
در این نشست، مجری نمایشگاه پیام در خصوص چگونگی برپایی نمایشگاه هوایی پیام (ایرشو ۱۴۰۲) گزارشی ارائه کرد.
گفتنی است؛ نمایشگاه هوایی پیام ۱۶ اسفندماه لغایت ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهد شد.