بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت ها

مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در همایش و سمپوزیوم واکاوی نقش عوامل انسانی و مدیریت خطا در هوانوردی به انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت ها اشاره کرد.

انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت ها
تین نیوز

مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در همایش و سمپوزیوم واکاوی نقش عوامل انسانی و مدیریت خطا در هوانوردی به انجام ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت ها اشاره کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، همایش و سمپوزیوم واکاوی نقش عوامل انسانی و مدیریت خطا در هوانوردی برگزار شد و در این همایش علیرضا نیکویی مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به تشریح دستاوردهای حائز اهمیت سازمان در ۲.۵ سال گذشته در جهت کاهش اثرات خطای عوامل انسانی و بهبود عملکرد پرداخت. 

وی افزود: در این همایش افزایش سطح ایمنی با پشت سر گذاردن ۶ میلیون پرواز ایمن با وجود شدیدترین محدودیت ها مورد اشاره قرار گرفت.

نیکویی تصریح کرد: تهیه و جمع آوری اطلاعات آماری دقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراجی از نتایج ممیزی ها و بازرسی های شش ساله گذشته دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از واحدهای فنی و مهندسی و تعمیرات ایرلاین ها و مراکز تعمیر و نگهداری که در طول یک سال گذشته با تهیه و تدوین یک برنامه جامع در حال توسعه مطرح شد.

مدیرکل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به سهم آموزش صحیح و همچنین ایجاد تسهیلات لازم برای متخصصان صنعت به عنوان فاکتورهای کاهنده اثرات عوامل انسانی و خطاها پرداخت و گفت: همچنین به صورت جامع فعالیت های دو سال و نیم گذشته سازمان از جمله در بسط و توسعه روابط در سطوح بین المللی و حضور در مجامع مختلف علمی و آموزشی و عقد قراردادهای متفاوت با کشورها و سازمان های تخصصی هوانوردی مختلف در جهت ارتقای همکاری های بین المللی، ارتقای سطح آموزشی هوانوردی و موارد متعدد دیگر مورد اشاره قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.