بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

پور فرزانه: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است/تاکید بر بومی‌ سازی

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود و ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

پور فرزانه: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است/تاکید بر بومی‌ سازی
تین نیوز |

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری صبح امروز در دیدار با معاونان، مدیران و کارکنان چهار معاونت تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود و ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه به منظور آشنایی و هم اندیشی با معاونان، مدیران و کارکنان معاونت های استاندارد پرواز، هوانوردی و امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار پور فرزانه ابتدا به تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به شمار می رود؛ بنابراین علاوه بر مسائل معیشتی از جمله حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقای رضایت شغلی خواهد شد.

وی در ادامه به بیان برنامه ها و طرح های پیش رو اشاره کرد و گفت: توسعه اهداف و برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر از جمله اصلاح رویه ها و توسعه این صنعت دست یابیم باید از راهبردها و مشاوره های تخصصی شما بهره مند شویم.

پورفرزانه ضمن تاکید بر رشد برونزا به جای رشد درون زا به منظور تسریع در ارائه خدمات و بالابردن کیفیت خدمات تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان این سازمان به عنوان مشاورهای من هستند و از نظرات تک تک شما برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره مند خواهم شد.

در ادامه این دیدار، کارکنان ضمن معرفی خود به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسی پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.