بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ افزایش تعداد مصدومان حادثه ریلی لرستان/ یک نفر قطع عضو شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تعداد مصدومان را پنج نفر شامل مسافران، مسئولان و راننده قطار اعلام کرد.

تین نیوز |

در حالی که شرکت راه آهن صبح امروز تعداد مصدومان حادثه ریلی راه آهن لرستان را 2 نفر اعلام کرده بود، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تعداد مصدومان را پنج نفر شامل مسافران، مسئولان و راننده قطار اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که رسانه ها از قول مهدی پازوکی نوشته اند، در پی این حادثه که به مصدومیت پنج نفر منجر شد، تیم های اورژانس زمینی و اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان به منطقه اعزام شدند.

همچنین در شبکه های اجتماعی عنوان شده که در حین جمع آوری ضایعات حادثه ذکر شده، یکی از کارکنان جرثقیل ناحیه زاگرس به نام منجزی دچار قطعی دست و پا شده است.

کاربران شبکه های اجتماعی همچنین اعلام کرده اند که راه آهن ناحیه لرستان معاون فنی ندارد و معاون فنی ناحیه یک سال است که توسط مدیر ناحیه اخراج شده است. ضمن این که ناحیه لرستان معاون ناوگان هم ندارد و این دهمین حادثه در ناحیه لرستان است.

قابل ذکر است شرکت راه آهن صبح امروز اعلام کرد:  حدود ساعت ۸:۱۵ صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذر، در اثر برخورد جزئی دماغه یک دستگاه ریل باس محلی دورود به اندیمشک با واگن باری خالی در محور لرستان ( بلاک چمسنگر به کشور) ریل باس متوقف شده است. 

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام این شرکت، در حادثه ریلی امروز، دو نفر از مسافران دچار مصدومیت جزئی شده و سایر مسافران در سلامت کامل بوده و در حال انتقال به ایستگاه راه آهن دورود هستند.

در عین حال خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که حال کمک لوکوموتیوران مساعد نیست، ضمن این که حادثه در منطقه صعب‌ العبور و داخل تونل رخ داده که امکان دسترسی وسایل امدادی نقلیه جاده‌ ای به سختی فراهم است.

همچنین شنیده شده، سرعت ریل‌ باس بسیار کمتر از حد مجاز بوده و برخورد در نزدیکی ایستگاه کشور در ناحیه لرستان رخ داده است که منجر به خروج از خط واگن باری و قطار مسافری ریل باس شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    اشتباه راننده ریل باس و کنترل ناحیه بوده و ایستگاه های حدفاصل....

    باید ... و‌... برن کنار

    • ناشناس

      یک مدال قهرمانی هم میخوای بدیم به میعاد صالحی؟

    • ناشناس

      بله بله احسنت.
      حق با شما و رییس شما آقای میعاد صالحی است.
      این بار هم مثل قضیه بیل مکانیکی در سانحه قطار مشهد یزد، راننده مقصر هست. حتی به نظر میاد باز هم چرخ سمت چپ جلوی قطار عقبی، معتاد به مواد مخدر بوده و سپر عقب قطار جلویی هم متاسفانه تست مشروبات الکی مثبت داشته.
      خجالت نمی کشید خدا وکیلی ؟؟؟

    • ناشناس

      دوتا ناشناسی ... بهتره چون ادب ندارید

  • ناشناس پاسخ

    عاشوری و جعفری اعلایی و تمام عوامل پور سید آقایی باید فورا اخراج بشن نفوذ خطرناکه

    • ناشناس

      خدا بگم چیکارت کنه پورسیدآقایی.
      درسته الان ۷ سال از مدیرعاملی تو گذشته، ولی هنوز هم داری سانحه میدی. طفلک میعاد صالحی که مدیرعامل راه آهن شده و هیچ نقشی هم نداره در سوانح.


      خدایا به مجیزگویان و مواجب بگیران مدیران ناصالح کشور، قدری وجدان بده.

      آخه بی انصاف بی اخلاق.
      سوانح این روزها چه ربطی داره به پورسیدآقایی؟ وجدان نداری تو؟؟؟؟
      تا چند نفر سهمیه فوتی سوانح برای خودتون مد نظر دارید که بعدش دیگه حاضر بشید دست از سر مردم بیچاره بردارید؟

    • راشدی

      با اخلاق اینها همه منصوب شدگان پورسید آقایی هستن دارن مزورانه چوب آتی چرخ میزارن

    • ناشناس

      پورسید آقایی صحنه گردان پشت صحنه است و عوامل منصوب شده ش کار گردان متاسفانه میعاد صالحی اینها رو جارو نکرد بریزه بیرون حالا باید چوبش رو بخوره

    • ناشناس

      ناشناس که ادعای اخلاق و وجدان می کنی همون کاری که تو می کنی پورسید آقایی تا دویست سال ... رفته اینها رو پورسید آقایی آورد تو راه آهن وگرنه طرف چی میفهمید سیرو حرکت چیه آورد گذاشت مدیرکل سیرو حرکت...‌‌کسیکه راه آهنی نبوده استادش هم یک فرد ... از کنترل مرکزی بوده ....

  • ناشناس پاسخ

    باز هم عروسی در کوچه کاسبان سانحه

    • ناشناس

      خوب مدیران راه آهن خوب مدیریت کنند تا گزک ندن به دست کسی

    • ناشناس

      یک لعنت بر کاسبان سوانح و ۱۰۰ لعنت بر مسببان سانحه.
      خوبه؟
      اولی ها از قتل مردم خوشحالند و دومی ها،‌ عامل قتل مردم هستند.

    • ناشناس

      به ناشناس سوم
      منظور از کاسب سانحه شما و امثال خودت هستید :)))

    • ناشناس

      به ناشناس چهارم! منظور از مسببان سانحه تو و رئیست و امثال شما دو نفر هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کارشناس ریلی پاسخ

    باسلام
    لطفا راه آهن مشخص کند در محوری که به سیستم سیگنالینگ مجهز می باشد چگونه دو وسیله نقلیه در یک خط حضور داشته اند
    سیستم سگنالینگ اگر درست کار کند این محال است
    بد نیست شرکت سازنده سیگنالینگ که اتفاقا ایرانی ومحصول کار مدیران اسبق راه آهن می باشد توضیح دهد
    در نهایت اینکه ضعف مدیریتی در راه آهن در تمامی سطوح مشهود است

    • ناشناس

      درود اندیمشک سیگنالینگ قدیمی زیمنس دارد

    • کارشناس ریلی

      در پاسخ به آقای ناشناس
      ممنون که توضیح دادید
      سوال از راه آهن اینست چرا این محور تک خطه کوهستانی وخطرناک برای امنیت بلاک ها به سیستم محور شمار و یا تیل چک ویا ترن لینک مجهز نمی باشد کی قرار است سیستم های 70 سال پیش را که 50 سال است در موزه زیمنس قراردارند را جمع آوری کنیم اصلا کسی به راه آهن فکر می کند شما که بیست سال پیش قرارداد تعویض این سیستم ها را با شرکت ایرانی منعقد کردید به غلط یا به درستی چرا تاکنون این سیستم ها را عوض نکرده اید چرا مامور ترافیک انتهای قطار را برابر مقررات چک نکرده است حساسیت ها در راه آهن به پائین ترین میزان خود رسیده است وفاجعه هر روز در راه است خدا اینبار رحم کرد وکشته ندادید آیا همیشه همینطور خواهد بود؟

  • یکی از کارکنان عملیاتی راه آهن پاسخ

    راشدی اعلایی امیر علی
    ای پیران ریلی
    احسنت بر شماها
    بیایید و دست نفوذی ها را رو کنید
    زنده باد تملق
    زنده باد صالحی
    #سانحه_نمک_ریلی

    • ناشناس

      حالت خوبه چی زدی

    • ناشناس

      شما مزه اتو بریز بانمک

  • غلام پاسخ

    نکته هشدار آمیز این است که سوانح از قسمت سیر باری در حال گذار به سمت مسافری است
    به نظرم هیات تخلفات باید بر شدت مجازات های کارکنان عملیاتی بیفزاید و جلوی آقای چنگانی را در قلع و قمع کارکنان کاملا باز بگذارند و الا چنگانی خود مدیر عامل خواهد شد
    امانی نیست از چوب خدا

  • اکبر پاسخ

    سانحه در قسمت مسافری باید جدی گرفته شود

    • غلام

      به صورت کلی سوانح باید جدی گرفته شود که متاسفانه نمی شود
      دوربین نصب نموده اند اما از آن برای گزک گرفتن از کارکنانی که پیگیر حقوق هستند استفاده می کنند و کارکنان متخلف به امان خدا رها یند
      تبعیض در برخورد و ناعدالتی در حقوق و مزایا و کسی هم پیگیر رسیدگی به این وضعیت آشفته نیروی انسانی نیست
      خلاصه آشفته بازاری است از سوی مدعیان پر مدعا

    • ناشناس

      دست جناب آقای صالحی درد نکند از طرف آقایان راشدی امیر علی و اعلایی به ایشان و باند نا محترمشان جایزه خواهیم داد
      صالحی تشکر تشکر

    • ناشناس

      ناشناس ساقی تو عوض کن جنسش ناجوره

  • یکی از کارکنان عملیاتی راه آهن پاسخ

    آقای دکتر میعاد خان صالحی
    با حرافی نمی توان سوانح را کم کرد
    بفهمید و الا به شما و طرفداران پرمدعایتان و باندی که آوردید روزگار محکم خواهد فهماند
    یک کم به جای حرافی و عکاسی و اینستاگرام بازی ، برای سر و سامان دادن به وضعیت آشفته سیر و حرکت و کارکنان خسته و مظلوم آنها هم وقت بگذارید

  • ناشناس پاسخ

    آقای صالحی بنویسید
    بخوانید آدم اینستاگرام باز بی هنر در مدعا

  • دادخواه پاسخ

    بد نیست ، رئیس راه آهن مدعی نبوغ و مدارک دانشگاهی ؟!؟! با سفارش و کار دیگران است ، با خود خلوت کرده و استعفایش را تقدیم و برود کنکور داده و حداقل یک فوق دیپلم با کوشش خود گرفته و کمی کار حلال کند!

    • ناشناس

      چی زدی فهمیدی چی نوشتی

  • سعید پاسخ

    برخورد جرئی؟؟؟؟

  • رضا پاسخ

    معاون ناوگان دارد معاون فنی هم بازنشسته شده نه اخراج فقط ریس اداره ها و مدیر کل به درستی انتخاب نشده اند همین.بنده خودم عضو پرسنل اصلی راه اهن دورود.مسولیتارو به پارتی دارا میدن نه انسان بومی و شایسته و این کاره به این خاطره همیشه این راه اهن دورود مشکل بار کل کشور شده متاسفانه.