بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ رفع یک گلوگاه حادثه خیز روستایی در اصفهان معطل امضای مدیرعامل راه آهن

رفع نقطه حادثه خیز و گشایش مسیر چند روستای پرجمعیت در استان اصفهان به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی بستگی دارد اما مدیرعامل راه آهن در این کار تعلل می ورزد.

رفع یک گلوگاه حادثه خیز روستایی در اصفهان معطل امضای مدیرعامل راه آهن
تین نیوز

رفع نقطه حادثه خیز و گشایش مسیر چند روستای پرجمعیت در استان اصفهان در منطقه روشن دشت و جاده انرژی اتمی زردنجان به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی بستگی دارد اما مدیرعامل راه آهن تاکنون در این کار تعلل نشان داده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اهالی چند روستا در استان اصفهان با تماس های مکرر با این رسانه ، خواستار رسیدگی به وضعیت مسیر روستایی خود شده اند؛ مسیری که به گفته اهالی روستاهای مذکور، گشایش و بهبود آن و همچنین رفع گلوگاه حادثه خیز این مسیر، معطل همکاری شرکت راه آهن و امضای مدیرعامل آن است.

این گلوگاه، دهنه دوم پل راه آهن است که اداره کل راهسازی استان برای گشایش مسیرهای این چند روستا اعلام آمادگی کرده و این کار فقط معطل باز شدن دهنه دوم پل راه آهن است. این در حالیست که دو پیمانکار برای این امر تعیین شده ولی نهایتا دهنه پل باز نشده و انتظار برای انجام این کار به 11 سال رسیده است.

این گلوگاه حادثه خیز در اصفهان محدوده روشن دشت، جاده انرژی اتمی و زردنجان واقع است که علاوه بر جمعیت حدود 20 هزار نفر در روستاهای مهدی آباد، کاج ، شورده، سروشبادران و جوزدان، حمل و نقل و لجستیک یک شهرک صنعتی نیز از آن تاثیر می پذیرد به گونه ای که به دلیل باز نشدن دهنه پل راه آهن،  کامیون هایی که مبدا یا مقصد آنها شهرک صنعتی است نیز مجبور به تغییر مسیر و عبور از این روستاها می شوند و علاوه بر ایجاد سانحه به زیرساخت های روستاهای مذکور آسیب وارد می کنند.

به گفته اهالی این روستاها، با پیگیری های مکرر اکنون مسئولان راه آهن در اصفهان عنوان می کنند آماده باز کردن دهنه پل مذکور هستند و این کار تنها به امضای مدیرعامل شرکت راه آهن ایران بستگی دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.