مدیرعامل شرکت راه آهن کشش: می توانیم با استفاده از تبصره ماده ۱۸ همه لکوموتیوهای خود را به روی ریل بازگردانیم
مدیرعامل شرکت راه آهن کشش با اشاره به آماده کاری ۷۵ تا ۸۰ درصدی لکوموتیوهای این شرکت، تاکید کرد: با استفاده از تسهیلات ماده ۱۸، سطح آمادگی لکوموتیوها به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت راه آهن کشش با اشاره به آماده کاری ۷۵ تا ۸۰ درصدی لکوموتیوهای این شرکت، تاکید کرد: با استفاده از تسهیلات ماده ۱۸، سطح آمادگی لکوموتیوها به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علیرضا علیلو، مدیرعامل شرکت راه آهن کشش با اشاره به آماده به کاری ۱۴ لکوموتیو از ۲۱ لکوموتیو این شرکت، گفت: خوشبختانه وضعیت لکوموتیوهای ما نسبت به راه آهن و سایر همکاران خوب است.
علیلو با بیان اینکه از ۲۱ دستگاه لکوموتیو این شرکت، ۱۸ دستگاه فعال و ۳ دستگاه آن متوقف هستند، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم تا با استفاده از تسهیلات ماده ۱۸ که اخیرا با حمایت راه آهن مجوز آن صادر شده است، بتوانیم علاوه بر افزایش میزان آمادگی تمامی لکوموتیوها، همچنین این سه لکوموتیو را که بر اثر سانحه متوقف شده اند، با کیفیت مناسب وارد سیر کنیم.
مدیرعامل شرکت راه آهن کشش عنوان کرد: اکنون لکوموتیوهای آماده به کار این شرکت از آمادگی ۷۵ تا ۸۰ درصد برخوردار هستند و با استفاده از تسهیلات ماده ۱۸، سطح آمادگی لکوموتیوها به ۱۰۰ درصد رسانده خواهند شد.
وی با اشاره به تاخیر وزارت صمت در تخصیص اعتبار جهت تامین منابع ارزی به منظور تامین قطعات ریلی، تصریح کرد: به دلیل تاخیر صورت پذیرفته، ما امکان تامین قطعات نداشتیم و در مضیقه بودیم؛ اما خوشبختانه هم اکنون با اختصاص این منابع، می توانیم قطعات مورد نیاز را که سفارش گذاری آن انجام شده است، هر چه زودتر تامین نمائیم.
علیلو تاکید کرد: تلاش ما این است تا حداکثر ممکن، قطعات لکوموتیوهای این شرکت را از تولیدکنندگان داخلی خرید و تامین کنیم؛ اما برخی از قطعات هستند که امکان تولید آن در داخل وجود ندارد و ضروری است که این قطعات از خارج خریداری شوند.
باسلام
آقای علیلو جنابعالی که بدون تجربه لازم وبدون شناخت از راه آهن ولکوموتیو به دلیل رفاقت با میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن کشش می شوید که متعلق به سرمایه های راه آهن می باشد چطور به خود اجازه اظهار نظر می دهید شما شرکت را نابود کردید و سرمایه های راه آهنی ها را بر باد دادید واقعا با چه روئی همچنان هستید و نظر هم می دهید چرا خودتان استعفا نمی دهید تا بیرونتان نکردند
خطاب به آقای کارشناس میلی: روشنه که اصلا مطالعه ای روی موضوع و محتویات مصاحبه نداشتین و صرفا با برچسب زدن و تخریب افرادی که در باند و جناح مطلوبتان نیستند به نحوی از افراد مورد دلخواه گذشته که اتفاقا کارنانه ننگینی در راه آهن برجای گذاشته اند، حمایت کرده باشین!
این روش سالهاست توسط کارکنان منصف راه اهن تجربه شده و دیگر جواب نمیده!!