بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

◄ گره گشایی طرح کمربندی شمالی اسلامشهر به دستور مدیرعامل راه آهن/اعزام مسافر به مشهد از ایستگاه آپرین در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل طرح کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر در آینده نزدیک خبر داد.

گره گشایی طرح کمربندی شمالی اسلامشهر به دستور مدیرعامل راه آهن/اعزام مسافر به مشهد از ایستگاه آپرین در دستور کار قرار گرفت
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل طرح کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، جبارعلی ذاکری، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از روند اجرای طرح کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: این پروژه به زودی تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع مشکلات پیش آمده در مسیر اجرای این طرح گفت: با پیگیری های انجام شده، مشکلات موجود به زودی برطرف خواهد شد. کارهای کارشناسی مربوطه توسط معاونت فنی و زیربنایی راه آهن و شهرداری اسلامشهر آغاز شده است و جزئیات بیشتر اجرای طرح پس از نهایی شدن و جمع بندی به اطلاع مردم عزیز اسلامشهر خواهد رسید.

همچنین حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر، با اشاره به اهمیت این طرح گفت: کمربندی شمالی اسلامشهر در دو قطعه با خطوط ریلی تلاقی دارد که با دستور مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پس از سه سال از شروع پروژه، این مشکل حل می شود و طرح به مرحله گره گشایی خواهد رسید.

اعزام مسافر به مشهد از ایستگاه آپرین در دستور کار قرار گرفت

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری در آپرین، اجرای آن و تکمیل زیرساخت های لازم در دستور کار قرار می گیرد.

طرح کمربندی شمالی اسلامشهر با هدف کاهش بار ترافیکی شهر اسلامشهر و تسهیل در تردد شهروندان، از خیابان سوسنگرد قبل از میدان نماز اسلامشهر آغاز و با احداث و گذشتن از هفت پل و تقاطع غیر همسطح در نهایت با تقاطع غیرهمسطح شهید حاج محمود شفیعی وارد بلوار شهید برنده سیفی می شود.

اجرای این طرح  سه سال پیش کلید خورد، اما متاسفانه به دلیل  تلاقی با بخشی از قطعات راه آهن اجرای  آن با مشکل مواجه و با تاخیر همراه شد.

ذاکری ادامه داد: توافقات بسیار خوبی در حوزه کمربندی اسلامشهر از قبل انجام شده بود و با پیگیری های صورت گرفته کار کارشناسی برای نقطه تلاقی این کمر بندی با خطوط ریلی با شهرداری و کارشناسان بخش ریلی صورت گرفته و به توافقات مهمی هم در این بخش رسیده ایم.

وی همچنین از پیشنهاد اعزام زائران مشهد از ایستگاه آپرین خبر داد و گفت: برای پیگیری اعزام مسافران به مشهد از این ایستگاه برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و دستور تسهیل و تسریع در اجرای آن را خواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.